תפריט מנצח

6 מתכונים לשבת חורפית טעימה במיוחד

החורף חוזר לסיבוב נוסף וזה הזמן לקדירות מנחמות, תבשילים ארוכים ומאפים מפנקים. אז מה נכין השבת? קדירת עוף עסיסית, אוזן המן ענקית בגרסה בשרית מצוינת, מרק קובה לעצלנים, מאפה פקאן וקינמון חלומי - ויש עוד (מתכונים לשבת, אוכל)

מתכונים לשבת - קדירת עוף, תפוחי אדמה ובטטות (צילום: אושרית אברג'יל)

קדירת עוף, תפוחי אדמה ובטטות

אושרית אברג'יל עם הקדירה המושלמת לשבת החורפית שלפנינו. העוף, תפוחי האדמה והבטטות עטופים במרינדה ממכרת ועשירה בטעמים שהופכת את המנה למעדן חגיגי שאי אפשר להפסיק לאכול.

לחצו כאן למתכון

בורקס טורקי ענק במילוי בשר

אוראל בראל עם מדריך וידאו ל"אוזן המן" - בגרסה בשרית, מלוחה ובגודל...איך נאמר? לא סטנדרטי: בורקס ענק מעלי פילאס קריספיים שעוטפים מילוי אקסטרה עסיסי של בשר ופטריות, לצד רוטב פטריות שאסור לוותר עליו.

לחצו כאן למתכון

מרק קובה דלעת לעצלנים

יום שישי קצר ואנחנו ממש לא מתכוונים לעמוד ולגלגל קובות, אבל לחלוטין חושקים במרק קובה דלעת חם ומנחם. אז מה עושים? יש לנו יופי של פתרון שמוכן תוך פחות משעה.

לחצו כאן למתכון

מג'דרה

היא קלה להכנה, עשירה בערכים תזונתיים ובעיקר טעימה כל כך והולכת עם כל מנה עיקרית שתצמידו לה. תבשיל אורז ועדשים ים תיכוני עם שבבי בצל קראנצ'יים של מורן פינטו.

לחצו כאן למתכון

סלט סלק ותפוז

ב-20 דקות בלבד תעמידו סלט מיוחד שיפאר את שולחן השבת: פרוסות סלק, תפוז ובצל סגול עם רוטב מתקתק-חמצמץ משגע. אפשר לקנות סלק מוכן באריזת וואקום וחסכתם זמן עבודה נוסף.

לחצו כאן למתכון

מאפה פקאן וקינמון חורפי

מאפה שמרים רך, אוורירי ומנחם עם מילוי מפנק - בול לשבת בבוקר. לקבלת בצק נעים במיוחד, אנחנו מתפיחים אותו במקרר למשך הלילה, אך יש גם אפשרות לקיצור תהליכים.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר