מכה ללא רחם

הערכות במערב: פוטין חולה, "מצבו הרפואי אינו יציב"

גורמים במערב מעריכים כי מצבו הבריאותי של נשיא רוסיה התדרדר לאחרונה ואינו יציב • בחמש השנים האחרונות חל שינוי משמעותי בהתנהגותו • הפרטים (מלחמה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נשיא רוסיה פוטין (צילום: לוי נאזרוב, ארכיון 'כיכר')

מה עובר על פוטין? זו השאלה שחולפת בראשם של מיליארדים ברחבי העולם בימים ובשבועות האחרונים, בצל המלחמה שהכריזה רוסיה על אוקראינה - מלחמה שהולכת ומחריפה ככל שנוקפים הימים.

לפי דיווח שהתפרסם הבוקר (ראשון) בעיתון דיילי מייל הבריטי, מצבו הרפואי של פוטין אינו יציב. כך לפי גורמי מודיעין במערב, העוקבים אחר מצבו של הנשיא הרוסי. גורמי המודיעין טענו בעיתון כי בחמש השנים האחרונות "חל שינוי ברור בקבלת ההחלטות שלו".

השינוי מתבטא בין היתר בבהירות המחשבה שלו ובתפיסת העולם שסביבו. השערה נוספת שהעלה המקור בשיחה עם העיתון היא שוולדימיר פוטין סובל מהידרדרות פסיכולוגית ושלל מחלות שונות אחרות.

נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, אמר הלילה כי: "האבדות של הצבא הרוסי עצומות. מימדי ההפסדים שלהם ביום ה-17 ללחימה הם המכה הגדולה ביותר לצבא הרוסי מזה עשרות שנים. הם מעולם לא הפסידו כל כך הרבה בזמן קצר כל כך".

לדבריו: "הפולשים הרוסים לא מסוגלים לכבוש אותנו, אין להם את החוזק או את הרוח לכך. יש להם רק אלימות, טרור והרבה נשק".

הנשיא האוקראיני הוסיף: "לפולשים אין בסיס טבעי לחיים נורמליים כדי שאנשים יוכלו להרגיש מאושרים ולחלום. בכל אדמה שאליה רוסיה תגיע - חלומות הם בלתי אפשריים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר