לאחר שהשתתף בלוויה

השחקן אביב אלוש הכריז בוועידה: "מרן הגר"ח קנייבסקי הוא איש השנה שלי"

השחקן המפורסם אביב אלוש, הנחה את וועידת 'האנשים של המדינה', והתייחס לפטירתו של מרן שר התורה זצ"ל: "הוא היה גדול הדור צנוע ועניו, זכיתי והייתי אצלו בבית", סיפר (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אביב אלוש בלוויה (צילום: שלמה בוגנים)

השחקן המפורסם אביב אלוש, שהנחה אמש (שני) את וועידת 'האנשים של המדינה' של העיתון 'ידיעות אחרונות', בהשתתפות בכירי הפוליטיקאים, התייחס לפטירתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, ואמר כי הוא איש השנה שלו וגרם לקידוש השם גדול.

בדבריו אמר אלוש: "הרב קנייבסקי זכר צדיק לברכה, היה מבחינתי עמוד תווך שרק אתמול היינו בהלווייה שלו והוא חיבר כל כך הרבה אנשים תחתיו וסביבו בצניעות, בענווה ולא רדף אחרי הכבוד והכסף".

אלוש חזר לרגעים בהם ביקר אצל מרן זצ"ל בבית ואמר: "אני ברמה האישית הייתי אצלו בבית, לראות איך כל כך הרבה אנשים מכל הזרמים והפלגים מגיעים לכבד את האיש הזה שהוא היה גדול הדור, 'שר התורה' כמו שכינו אותו, מבחינתי זה הכל. זכותו תגן עלינו אמן".

אביב אלוש, הוא אחד השחקנים המצליחים בישראל - בשנים האחרונות התקרב לדת ולמסורת היהודית, מידי יום הוא מניח תפילין ומתפלל, לומד תורה ואף שומר שבת וכשרות, בנוסף לכך הוא מרבה להשתטח בקברי צדיקים ואף ויתר על עבודה בקודשי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר