מפגש מרגש

הגר"י זילברשטיין הודה לשוטרים מההלוויה

עשרות שוטרים שאבטחו את מיטתו של מרן שר התורה זצ"ל במהלך מסע ההלוויה נפגשו עם גיסו הגאון רבי יצחק זילברשטיין שהודה להם נרגשות על פעילותם; תיעוד (חדשות)

(צילום: ישי ירושלמי)

מפגש מרגש נערך היום (שלישי) בין עשרות שוטרים שאבטחו את רכב מיטתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל במהלך מסע ההלוויה שנערכה ביום ראשון האחרון בעיר בני ברק לבין גיסו הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה.

המפגש המיוחד נערך בבית מדרשו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין בחולון, כאשר מי שתיווך ויזם את הפגישה המרגשת היה הרב ארז סבג, רב מג"ב מרכז.

(צילום: ישי ירושלמי)

במהלך המפגש סיפר הגר"י זילברשטיין לשוטרים על גדלותו, תורתו וקדושתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ועל הזכות הגדולה שנפלה בחלקם לאבטח את רכב מיטתו במהלך מסע הלוויה הענק.

הרב זילברשטיין הודה לשוטרים על אשר הם משקיעים מכוחותיהם למען שמירה על הציבור במהלך היום יום ועל הסדר המופתי שהם דאגו שיישמר במהלך ההלוויה, דבר שהגדיל עד למאוד את כבוד התורה שהגיע למרן שר התורה זיע"א בדרכו האחרונה.

(צילום: ישי ירושלמי)

רב המשטרה הרב רמי רחמים ברכיהו שהשתתף אף הוא במפגש שוחח דקות ארוכות עם הגאון רבי יצחק זילברשטיין על חובתם של השוטרים לשמור על הסדר ועל הממשק בינם לבין המגזר החרדי. בסיום המפגש אמר הגאון רבי יצחק זילברשטיין לשוטרים: "תתפללו לפני הקדוש ברוך הוא שלא תצא תקלה תחת ידכם ובעזרת השם תזכו לסייעתא דשמיא מופלגת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר