ריאיון סוער באולפן

ח"כ סמוטריץ': "לא מדבר עם בנט ושקד, מכרו את המדינה"

גל הטרור הרצחני ברחבי הארץ; התנהלות הממשלה; הזעם על רה"מ נפתלי בנט והשרה איילת שקד; העלייה של בן גביר להר הבית • יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ')

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את התנהלות ראש הממשלה, נפתלי בנט, בצל פיגוע הטרור הקשים הפוקדים את מדינת ישראל והסביר מדוע אינו מוכן להחליף מילה עם בנט ושרת הפנים איילת שקד. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

אתה רואה את רה"מ בנט. מבחינתך הוא יכול לנהל את האירוע הזה?

"לא. זה גדול עליו בעשר מידות. לא במישור הטקטי ולא במישור האסטרטגי. הוא לא יכול לעשות את זה כי הוא עצמו אין לו את הניסיון, הידע, הבגרות, שיקול הדעת והאומץ. ומכיוון שהוא מוכן באנשי שמאל קיצוני שמסרבים להתשמש במונח "טרור ערבי".

"ראית את זה שבנט בהתחלה כתב טרור ערבי ואז בהצהרה שלו אתמול חס וחלילה זה לא טרור ערבי. אני כבר לא מדבר על בר לב שמתעסק באלימות המתנחלים ומייצר סימטריה. אבל בעיקר הוא לא יכול כי כל מה שהוא ינסה להילחם בטרור זה משל למי שמנסה לכבות מדורה – שופך עליה בקבוק מים ביד אחד וישר ממשאבת דלק מזריק עליה בנזין. העובדה שהערבים מרגישים אדוני הארץ, הם שולטים במדינה, עבאס האיש החזק. על פיו ישק דבר".

יש בך תקווה ששקד תחזור חזרה הביתה?

"לאחרונה ראיתי שהתפרסם איזה מחקר בירחון רפואי כזה מובחר בארה"ב, עשו לה סי טי ולא מצאו שרידים של עמוד שדרה. גם פה אני מציע לכולם להתפכח מאשליות: אין לה טיפת יכולת עמידה מולו. היא הייתה שותפה מלאה, כאדריכלית בהקמת הממשלה הזו.

"אני מזכיר לך - כשהיו ניסיונות להניא את ניר אורבך מזה היא נעלה אותו בחדר כדי שחס וחלילה אף אחד מהחברים שלו שניסו לא יוכל להיכנס ולהשפיע. הם לא איתנו. צריך להתפכח מזה. העם איתנו. אנחנו רואים את זה בכל הסקרים. אין להם שום סיכוי בעולם לעבור את אחוז החסימה, הם שייכים להיסטוריה".

ח"כ סמוטריץ החריף את הטון נגד בנט ושקד: "אני כרגע לא מדבר איתם, איבדתי אמון בהם. אין לי שום שיחה בשום צורה שהיא. אני חושב שזה שבר. יש מחלוקות לגיטימיות בתוך מערכת פוליטית, אני יודע לכבד מאוד אנשים שחושבים אחרת ממני. אבל מי שבמזיד מכרו את המדינה לתומכי טרור, הפנו עורף להבטחות, החזירו את השמאל לשלטון, מי שבמזיד מרשיע והולך נגד מדינת ישראל ורבונו שלעולם - הוא לא בר פלוגתא לגיטימי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר