סערת פוסט הניחומים

ראש עיריית אום אל-פחם הודיע: "לוקח אחריות - ומתפטר מתפקידי"

בשידור חי ב'כאן חדשות', סמיר מחאמיד, ראש העיר אום אל פחם, שפרסמה הודעת ניחומים למשפחות המחבלים בחדרה בעמוד הרשמי של העירייה, התפטר: "אצלי אין ש"ג" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
סאמיר מחמיד (צילום: מתוך ויקיפדיה, ברישיון CC BY-SA 4.0)

דרמה באום אל-פחם: שעות בודדות לאחר פרסום הפוסט בחשבון הפייסבוק של העירייה, שהצית זעם ציבורי נרחב, ראש העיר, סמיר מחאמיד, הודיע הערב (חמישי) בריאיון ב'כאן חדשות': "אני מתפטר מתפקידי".

"אני גיניתי את הפיגוע וצלצלתי לראשי הערים חדרה, נתניה וכסרא (העיר בה בוצע הפיגוע ושני היישובים בהם התגוררו שוטרי מג"ב שנהרגו; ר"כ). הפוסט בוצע בגלל טעות של הדוברות, אבל אני ראש הפירמידה, אצלי אין ש"ג - ולכן אני מתפטר. אודיע על כך לשרת הפנים (איילת שקד; ר"כ), שלא מדברת עם ראשי רשויות ערבים, כשהיא תחזור ארצה".

הודעתו, בשידור חי בטלוויזיה, הפתיעה את מנהלי העירייה, ואפילו את הכתב המראיין בעצמו, שלא ידע על כוונת ראש העירייה המתפטר.

כזכור, לפני מספר שעות פרסם הדף הרשמי של עיריית אום אל-פחם הודעת ניחומים למשפחות אגברייה בעיר, על "מות בניהם", צמד המחבלים מהפיגוע בחדרה בתחילת השבוע.

דובר עיריית אום אל-פחם הודיע כי בעירייה ינסו לשכנע את מחאמיד לחזור בו מהחלטתו: "הוא הפתיע את כולנו. נפעיל עליו לחץ כי הוא לא קשור לפוסט הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר