'הכלכלית' | ספיישל פסח

סקר פסח הגדול; אוכל, ביגוד, נופש ואטרקציות חינם • צפו

יצאנו לבדוק, כמה יעלה סל קניות למשפחה ממוצעת, מה ההבדל בעלויות הביגוד בין חסידים לליטאים, כמה תשלמו על נופש בארץ או בחו"ל • המומחה הכלכלי נותן טיפ חשוב • וגם: האטרקציות חינם (TV)

רפאל כהן ומשה מנס | כיכר השבת |
ספיישל פסח ב'הכלכלית' (צילום: אולפן כיכר)
'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן ומשה מנס והשבוע בספיישל ערב פסח מיוחד, כמה עולה לנו האוכל לקראת החג, הביגוד, עלויות של מלונות בארץ ובחול וגם אטרקציות למשפחה, רעיונות, מחירים ומה אתם יכולים לעשות בחינם.

כותרות הכלכלה

התוכנית מתחילה בצורה הקבועה עם הכותרות הכלכליות, נדבר על הרפורמה בתשלומי הנסיעות בתחבורה הציבורית, האם היא יכולה לקרות במצב הפוליטי העכשווי? מי ירוויח ממנה, מי יפסיד ומדוע היא נגד החרדים.

שוחחנו על ההורדה במחירי הדלק, על הטריקים שעושות לנו חברות המזון בשינוי הגדלים של האריזות, על הסיבה לעצירת משלוחים מחו"ל בשל פציעת המפקח וגם בשורה טובה וברכת ישוב טוב ל-200 מתאכלסים חדשים בפרויקט חרדי גדול.

ובמסגרת הספיישל חג המיוחד רפאל כהן בונה רשימת מצרכי יסוד ועושה בדיקה בין הרשתות, כמה יעלה והיכן. הרשת הזולה ביותר והיקרה ביותר. הבדיקה הזו שווה לכם כסף.

עובר ושב

שלומי מלוביצקי, יצא לחנויות הבגדים, שואל וחוקר את מחירי הלבוש לחג, כמה עולה לבוש חסידי וכמה יעלה לליטאי, תתפלאו, אבל לחסידים עולה יותר.

פינת הצרחנות

משה מנס יצא לבדוק את מחירי המלונות בארץ ומלונות בחו"ל. כמה יעלה למשפחה בת שבע נפשות במלון עם הכשר בד"ץ ומי יכול להרשות את זה לעצמו. ואם אתם בין אלו שהחלטתם להישאר, אילו אטרקציות יש לכם לעשות עם המשפחה, כמה יעלה ואלו דברים אתם יכולים לעשות חינם.

הריאיון השבועי

המילה חופש עושה לכם רע? המחשבה על הוצאות החג מלחיצות אתכם? השבוע, פינה מיוחדת עם שרון שחטר, מ'טראסט פיננסים', שנותן לנו טיפים ומלמד אותנו מניסיונו כמלווה משפחות ומומחה לכלכלת הבית - איך אפשר אחרת, איך עושים את זה נכון. על הוצאות קבועות וחד פעמיות. ואיך תתנהלו נכון. כדאי ומומלץ!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר