צפו בווידאו

החסידים בקראון הייטס סובלים מכנופיות נערים אנטישמים

במהלך יום שישי ומוצ"ש, התקבלו קריאות במוקד ה'שומרים' בקראון הייטס על צעירים בני מיעוטים שנצמדים ליהודים ומתעללים בהם בחזרתם מבית הכנסת • אין עצורים (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
רגעי ההתעללות בחסידים (צילום: באדיבות שומרים קראון הייטס)

אנטישמיות בארה"ב: חסידי חב"ד ותושבים בעלי חזות יהודית בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, ניו יורק, סובלים בימים האחרונים מכנופיות של נערים אנטישמיים שמציקים להם באלימות.

במהלך יום שישי ומוצ"ש האחרונים, התקבלו קריאות במוקד המתנדבים החרדי 'שומרים קראון הייטס' על צעירים בני מיעוטים שנצמדים ליהודים ומתעללים בהם, בעיקר בעת חזרתם מבית הכנסת בסיום התפילות, בסמוך לפארק העירוני לפרטס שבשכונה החסידית.

על פי דיווח באתר המקומי 'קראון הייטס אינפו', קרוב לעשרים בני נוער תקפו חסיד חב"ד מחוץ לפארק אמש (מוצאי שבת), מה שמהווה התקרית השלישית מסוג זה בפארק שדווחה ב'שומרים' מאז יום שישי.

לפי תחקיר ראשוני של האירוע, הנערים ששיחקו בכדור השליכו אותו אל עבר הקורבן, כששב מתפילה בבית הכנסת. הם אף איימו על הצעיר החסידי, והציקו לו. "בזכות תגובה מהירה של המתנדבים שלנו הם נמלטו מהאזור ובכך נמנעה הסלמה", דיווחו ב'שומרים'.

מתנדבי הארגון אף עקבו אחרי הנערים לאחר שהתפזרו, אך המשטרה לא הצליחה לזהות מהתיעודים את הנערים החשודים בתקיפה ולכן איש לא נעצר עד כה. עם זאת, במשטרת המחוז ה-71 של ניו יורק, האחראית גם לשכונת קראון הייטס, הבטיחו לתגבר את אבטחת הפארק לאורך חג הפסח.

ארגון המתנדבים, שבמקרים רבים מגיב לאירועים זמן ארוך לפני הגעת כוחות משטרה, הפיץ תיעוד וידאו של התקרית שבה ניתן לראות כיצד החבורה מחליפה מילים עם שני חסידי חב"ד, כשצעיר מהחבורה נראה זורק משהו שפגע באחד החסידים.

שתי תקריות דומות אירעו ביום שישי, ערב שבת, שבהן קבוצות של ילדים ובני נוער לא יהודים תקפו ילדים חרדים. בשני המקרים השומרים הגיבו במהירות והצליחו להחליש את המצב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר