צומת אלומות

בן 12 נהרג בהתהפכות טרקטורון; אביו נפצע

ילד בן 12 נהרג אחר-הצהריים בעקבות התהפכות טרקטורון עליו רכב עם אביו, שנפצע באורח בינוני; הילד פונה בהחייאה ל'פוריה' אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו (אקטואליה)

הטרקטורון ההפוך (צילום: דוברות הצלה יבנאל)

ילד בן 12 נהרג אחר-הצהריים (שלישי) בעקבות התהפכות טרקטורון עליו רכב עם אביו, שנפצע באורח בינוני.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום ההתהפכות, סמוך לישוב אלומות, פתחו בפעולות החייאה על הילד, שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית.

הילד פונה תוך כדי ההחייאה לבית החולים 'פוריה', כשמצבו אנוש וקריטי ובבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אביו, כבן 50, שנפצע באורח בינוני טופל גם הוא ופונה לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי.

כונני הצלה יבנאל מספרים: "כשהגענו למקום ראינו טרקטורון הפוך ובסמוך אליו שכבו הפצועים. ילד בן 10 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הוא פונה לבית חולים פוריה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הפצוע השני שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית חולים".

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א מורן אבו שקארה ואביעד עמר, סיפרו: "כשהגענו לשטח ראינו טרקטורון הפוך ובסמוך אליו שכבו הפצועים. ילד בן 12 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הפצוע השני שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לביה"ח".

מהמרכז הרפואי 'פוריה' נמסר כי "למלר"ד המרכז הרפואי פדה פוריה הגיעו אב בן 51 וילד בן 12 תושבי מוא"ז עמק הירדן. האב במצב בינוני, בהכרה, עם פגיעות גפיים. הילד הגיע במצב אנוש תוך כדי החייאה. כל מאמצי הצוות הרפואי להצילו לא צלחו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

(צילום: דוברות הצלה יבנאל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר