אהרל'ה סאמעט ומוטי ויזל שרים "שמחו נא בשמחת תורה"הזמרים מוטי ויזל ואהרל'ה סאמעט מבצעים את לחנו של בנצי שטיין שיו"ל ע"י מוסדות 'תפארת ישראל'. עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין ואיצי ברי (סינגלים וקליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | ט"ז בניסן | 17.04.2210100:00/3:43אלי קליין ואיצי בריאהרל'ה סמטבנצי שטייןמוטי ויזלהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:הזמר משה דוד וייסמנדל חגג ברית לבנו השלישי - זה השם שניתן לרך הנולדאיציק אוחנה|24.06.26"יחוד הלבבות": כשעמירן דביר לקח את לימוד התורה שלו לאולפןמלך הלפגוט|21.06.26בצל ההפגנות והחסימות; הזמר בנצי שטיין חולץ בדרך לא דרך בדרכו לשמח חתן וכלהחיים רוזנבוים|11.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובהאולי גם יעניין אותך:מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26
0 תגובות