סערה בהופעה

הזמר גרוניך: "כולם פה אשכנזים" • דרעי: "אתה איש בזוי"

במהלך הופעה הערב עורר הזמר שלמה גרוניך סערה ובתוך זמן קצר התנצל. יו"ר ש"ס אריה דרעי פתח במתקפה: "איש בזוי, גזענות מחליאה" • שר התרבות: "דברים מכוערים" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
גרוניך. אילוסטרציה (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

שלמה גרוניך, מוזיקאי ישראלי בן 73, יליד חדרה, עורר הערב (שלישי) סערה לאחר שהתבטא באירוע כי "כולם כאן אשכנזים ששרים יפה. אין כאן אפילו צ׳חצ׳ח אחד". בהמשך התנצל ואמר כי המילים הללו נפלטו לו ולא היה אמור להגיד אותם.

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב בחריפות. "בושה וחרפה", כתב דרעי בחשבונות שמפעיל ברשתות החברתיות, "גזענות עלובה ומחליאה. גרוניך, אתה איש בזוי. ויותר מזה: איך עוד לא גרשו אותו מהפסטיבל הזה?"

לדברי דרעי, "גרוניך, לא סולחים לך על פגיעה הקשה בציבור ענק. אין סליחה ואין מחילה על דיבורים גזעניים כאלה. ואיך זה שהקהל בהופעה לא מחה על הדברים? אולי כי הדברים שאמר מקובלים על חלק גדול מהקהל? לפחות היתה אשה אחת שענתה לו, המנחה נסלי ברדה".

שר התרבות חילי טרופר הגיב: "מתעצב על הדברים המכוערים, המשסעים והמיותרים הערב של שלמה גרוניך. אנחנו אוהבים קהל שיש בו את כולם. אנחנו אוהבים את כל עם ישראל. טוב שהיתה שם נסלי ברדה שידעה לעמוד מול הכיעור בזמן אמת כדי להזכיר את המובן מאליו, וטוב שגרוניך התנצל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר