בגבול עם פקיסטן

איראן הודיעה: עצרנו שלושה מרגלי מוסד

משרד המודיעין האיראני הודיע על מעצרם של חשודים ב"ריגול לטובת ישראל". במקביל אתר רשות שדות התעופה: "מתקפת סייבר כנקמה על חיסול סולימאני" (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
רה"מ בנט וראש המוסד ברנע (צילום: חיים צח, לע"מ)

משרד המודיעין האיראני הודיע הערב (רביעי) על מעצרם של שלושה בני אדם בחשד ש"ריגלו לטובת המוסד". לפי הדיווחים באיראן, השלושה חשודים בהפצת מסמכים ומידע מסווג. שלושת ה"מרגלים" נעצרו בדרום-מזרח המדינה, במחוז סיסטאן ובלוצ'יסטן - שנמצא בקרבת הגבול עם פקיסטן. התקשורת האיראנית לא ציינה אם מדובר באזרחים איראנים או באזרחים זרים.

איראן נוהגת לדווח מפעם לפעם כי הצליחה לעצור סוכנים או מרגלים מטעם ישראל או ארה"ב. בכמה מקרים אותם עצורים אף הוצאו להורג. לפני שנתיים הוציאה איראן להורג אדם שהורשע בהדלפת המידע שסייע לכאורה לאמריקנים לחסל את מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה קאסם סולימאני, בהפצצה סמוך לנמל התעופה של בגדד בינואר 2020.

בתוך כך אתר רשות שדות התעופה הופל הערב סמוך לשעה 21:00, כחלק ממתקפת סייבר נרחבת כלפי אתרים ישראליים שהחלה מוקדם יותר הבוקר.

מאחורי מתקפת הסייבר עומדת קבוצת האקרים בשם ALtahrea Team - שיעים מעיראק תומכי איראן, הטוענים שהמתקפה בוצעה כנקמה על חיסול סולימאני. מרשות שדות התעופה נמסר שהיא מודעת למתקפה ושלא בוצעה חדירה למערכות המבצעיות של הרשות. לאחר כשעה, אתר רשות שדות התעופה שב לפעולה כסדרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר