שחזור במשפט

יאיר נתניהו במשפט: ליוו אותנו עם נשקים שלופים

תביעה נגד יאיר נתניהו גילתה מה קרה בעת שפרצו מפגינים למעון בבלפור • "ליוו את ההורים שלי ואותי למקלט עם נשקים שלופים כי פחדו שיעשו בנו לינץ'", טען יאיר נתניהו (אקטואלי)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
נתבע דיבה על הוצאת לשון הרע. יאיר נתניהו (צילום:Avshalom Sassoni/Flash90)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, התייצב היום (ראשון) לדיון בבית משפט השלום בגין תביעת דיבה. במהלך המשפט גולל מה עבר עליו בזמן שמפגינים פרצו למעון בבלפור בעת ההפגנות במהלך ימי הקורונה לפני כשנה.

לפי הדיווח בחדשות 12 תנועת קריים מיניסטר (עמותת חוזה חדש) הגישה נגדו תביעה על סך 500 אלף שקלים בשל סדרת ציוצים נגדם. לטענתו אמר יאיר: "אין לי מושג מה רוצים ממני – דיברתי על תופעה כללית". נתניהו סיפר בעדותו: "מעולם לא כתבתי דיבה, אין לי מושג מה חוזה חדש רוצים ממני".

לשאלת עו"ד גונן בן יצחק, שמייצג את קריים מיניסטר, למי הוא התכוון כשכתב "זומבים", השיב נתניהו: "לא הייתה קבוצה מוגדרת, דיברתי על תופעה כללית שהמשיכה בבריונים שרדפו את עו"ד מנדלבליט. בזמן הציוץ לא ידעתי על מי מדובר חוזה חדש, התכוונתי לקבוצת אנשים בלתי מוגדרת או ארגון כמו חוזה חדש שלא שמעתי עליו עד להגשת התביעה, לא כתבתי מילה על חוזה חדש".

בינו לבין עו"ד בן יצחק התקיים עימות קצר במהלכם הטיח בו בן יצחק שהוא כן יודע במי מדובר ולאחר הפסקה בו התייעץ נתניהו עם עורכי דינו הוא השיב: "לא חוזר בי, אני זוכר את סיפור ההזיה הזה, עורך הדין שלי יוסי כהן התעסק בזה. יש לי מיליון דברים שאני מתעסק בהם, אני לא מסתכל על כל צילום מסך ועושה דוקטורט לפני כל ציוץ, נגדך הוגש כתב אישום על תקיפת שוטרים. אצלכם יש אובססיה של כל החיים, לי יש מיליון עמותות קש של אהוד ברק - הוא מתנקים בי".

בהמשך עדותו במהלך המשפט הוסיף יאיר נתניהו: "הייתי שם ב'ערב הפריצה לבלפור', מאבטחים ליוו את ההורים שלי ואותי למקלט עם נשקים שלופים כי פחדו שיעשו בנו לינץ'. אמרו לנו שאלה היו מפגיני שמאל. זה פרסום של עמית סגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר