הונאה חדשה?

חרדית קיבלה טלפון מלווה בצעקות: "חטפנו את הבת שלך"

במה שנראה כמו הונאה חדשה, אלמונים מתקשרים להורים בשעות הלימודים במוסדות החינוך, וטוענים שילדיהם בידם • המשטרה: "לצערנו הסיכוי ללכידת חשודים - נמוך" (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

אם חרדית מלייקווד עברה חוויה מבהילה, כאשר קיבלת שיחת טלפון בה נטען כי בתה נחטפה - כך סיפרה חברתה למקום העבודה לאתר המקומי TLS.

לפי עדת הראייה, האירוע התרחש אתמול (שני) בלייקווד שבניו ג'רזי. בשעות אחה"צ (שעון מקומי), בזמן שהילדים היו במוסדות החינוך ואמם שהתה במקום עבודתה, היא קיבלה שיחה במכשיר הטלפון האישי.

על הקו היה אדם שטען כי הוא מחזיק בבתה של האם החרדית, לאחר שחטף אותה. אם זה לא מספיק מפחיד, הוא ידע את שמה של הילדה שלומדת בכיתה ט', ומעבר לקו נשמעו צרחות ברקע.

החברה סיפרה כי האיש בטלפון דרש מהאם לצאת ממקום העבודה ולפגוש אותו אם ברצונה לקבל את בתה בחזרה. האם הייתה מבוהלת ביותר, וחברותיה לעבודה הבחינו בכך והזמינו משטרה. חברות אחרות דאגו לבדוק מול 'בית יעקב' האם מקומה של התלמידה אכן נפקד.

בינתיים, בניסיון להרוויח זמן, משכה האם את השיחה בתבונה כשהיא מתרצת שאין לה קליטה סלולרית, היא לא מוצאת את המפתחות וכדומה.

לאחר שמבית הספר השיבו כי הילדה נמצאת במבנה והיא בריאה ושלמה, ניתקה האם את הטלפון. הנוכל התקשר שוב, אך הפעם היו שם שוטרים שענו לו ואיימו עליו במעצר אם יעשה זאת שוב.

החברה סיכמה כי "מאוד חשוב שאנשים ידעו מה לעשות במצבים מפחידים כאלו. א. להרוויח זמן ולערב את רשויות אכיפת החוק, ב. להתקשר בדיסקרטיות ל'קורבן', כדי לוודא שהוא או היא בסדר".

במשטרה מסרו בתגובה כי לאור מאפייני התקרית, "לצערנו הסיכוי ללכידת החשודים - נמוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר