הנס בתקוע

מחסל המחבל משחזר: "הגיח מולי עם סכין"

ניסיון הפיגוע ביישוב תקוע: בעל הבית, שחיסל את המחבל לאחר שפרץ למקום, שחזר את רגעי האימה וסיפר על התמודדות ילדיו. "הגיח מאחור עם סכין וצעק 'שקט' (אקטואלי)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הלוחמים, אתמול (צילום: דובר צה"ל)

יאיר מימון, שחיסל את המחבל שחדר לחצר ביתו בתקוע אמש, חזר הבוקר (שני) לרגעי הדרמה ביישוב, וסיפר על התחושות של ילדיו. "אני בעיקר חיבקתי אותם", אמר. "הם לא שאלו משהו, די מבינים מה קרה פה".

הוא העניק ראיון לענת דוידוב וגולן יוכפז ברדיו 103FM ושחזר את רגעי האימה: "כשראיתי את המחבל מגיח מאחוריי עם סכין - צעקתי לו לעצור, והוא צעק לי בתגובה 'שקט' ועשה עוד צעד לכיווני. פה הבנתי שתם הטקס".

כזכור, וכפי שדווח ב'כיכר השבת', אתמול התרחש נס ביישוב תקוע שבגוש עציון, כאשר מחבל חדר ליישוב, נכנס לחצר אחד הבתים וברגע האחרון, הוא התגלה על ידי אחד הילדים. אב המשפחה, יאיר מיימון, הצליח לחסלו לפני שפגע באחד מבני המשפחה.

מדובר צה"ל נמסר על האירוע: "בהמשך לדיווח על אירוע ביטחוני ביישוב תקוע, מחבל חמוש בסכין חדר למרחב היישוב ונורה על ידי אזרח. כוחות צה"ל הוזנקו לנקודה וסורקים כעת אחר חשודים נוספים במרחב".

על פי הידוע, המחבל נכנס דרך פרצה וניסו לטפס על גדר - לכיוון ביתו של אחד מחברי כיתת הכוננות ביישוב תקוע - על מנת לטבוח בדרי הבית. במהלך הטיפוס על הגדר, בנו של חבר כיתת הכוננות, יצא במקרה לחצר והבחין בדמות חשודה, הבן נכנס לעדכן במהירות את אביו, שיצא לאתר את הדמות בחצר הבית, האב הבחין בדמות, הכניס את בני המשפחה לתוך הבית - תוך שהוא מביא את האקדח האישי שלו.

המחבל הצליח לאגף את האב מחניון הבית, אך מיימון הבחין בו - כשהוא מחזיק סכין חדה, הוא שלף את האקדח וירה בו עד לנטרולו. תחילה עלה החשד, כי למחבל המתגורר בכפר סמוך, הצטרפו עוד מחבלים ומדובר בפיגוע גדול, דקות לאחר מכן הופר החשד, אך כוחות הביטחון פתחו בסריקות נרחבות, על מנת לאתר חשודים פוטנציאליים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר