אירוע מפחיד

הילד מדמם? זה הדבר הראשון שתעשו

דפיקות עזות בדלת מעירות אתכם משינת הצהרים. "הבן שלכם פתח את הראש", אומרים ילדי השכנים, והבן שלכם נכנס שותת דם. זה מה שאתם צריכים לעשות (בריאות)

אילוסטרציה (צילום: שטארסטוק)

הרגע הזה הוא הסיוט הגדול של כל הורה. ברגע הכי לא צפוי הילד חוזר הביתה מוקף בקבוצת זאטוטים שצורחים באימה, ואתם רואים את הדבר הכי מפחיד שאתם יכולים לדמיין: הראש של הילד שותת כמויות של דם, החולצה שלו מלאה בדם ונטפי דם רטובים ממלאים את פניו.

אז אומנם לא נבקש ממכם להירגע, כי המחזה הזה כמעט וגורם להתקפת לב לכל הורה בריא, אך אם תבינו נכון את הסיטואציה תהיו רגועים הרבה יותר ותפעלו בשיקול דעת. חשוב שתדעו, שהראש מלא בכלי דם, ולמרות המחזה המבעית - לרוב הילד שלכם לא באמת הולך ומאבד דם. זה רק נראה ככה.

אז לפני שאתם מנסים דברים לא הגיוניים כמו לשפוך קפה על המקום - נסו לייצר לחץ על החתך ולעצור את הדם. הכלי שהכי מתאים למשימה הזו - הוא הידיים שלכם. (-אפשר גם להפעיל לחץ באמצעות מגבת נקיה.) הצמידו יד למקום החתך והפעילו לחץ על המקום עד לעצירת הדם. אם הדם נעצר או לפחות האט - אתם כבר יכולים לנשום לרווחה ולדעת שהבן שלכם בעזרת השם יהיה בסדר.

אז כמובן שחובה לפנות באופן מידי לקבלת טיפול רפואי, אך תעשו זאת מתוך שיקול הדעת ולא בהיסטריה שתקשה על הגופים המקצועיים לסייע לכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר