הילולא שקטה

מירון: שבעה חשו ברע ופונו ל'זיו'; מצבם קל

מד"א מעדכן כי מפתיחת הילולת הרשב"י בהר לא נרשמו אירועים חריגים, וכי 54 מתפללים טופלו במרפאות מד"א בהר מירון • בן 15 נכווה במדורה בראשון לציון; מצבו קל (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות מד"א )

עם הקמת ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, בראשות השופטת מרים נאור (שהלכה במהלך השנה לעולמה; ד"ה), היה ברור כי דבר אחד יעמוד מעל הכל בהילולא השנה: בטיחות המתפללים. ואכן, חרף ביקורת רבה ברחוב החרדי על הפגיעה בנראות ההילולא ובמהלכה, במגן דוד אדום עדכנו כי הלילה עבר בצורה רגועה בהר מירון, ללא בעיות חריגות.

לפי העדכון מהבוקר (חמישי), עד לשעה 07:00 פונו ממתחם קבר הרשב"י רק שבעה מתפללים, כולם במצב קל. הם פונו לבית החולים "זיו" בצפת, לאחר שחשו ברע או נחבלו. בנוסף, 54 מתפללים אחרים טופלו במרפאות מד"א במירון, ולא היו זקוקים לפינוי כלל.

במד"א הדגישו כי כוחות הרפואה שלהם, ארגון ההצלה הלאומי, ימשיכו לאבטח רפואית את העולים למירון עד יום שישי בצהריים, עמוק בתוך ל"ד בעומר, ולקראת שבת קודש.

אירוע אחר התרחש בראשון לציון, שם נער בן 15 נכווה כוויות קלות כתוצאה מספריי דיאודורנט שנזרק למדורה, התפוצץ וגרם לו לכוויות בדרגה א'. הוא פונה לבית החולים "שיבא" בתל השומר כשמצבו מוגדר קל ע"י גורמי הרפואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר