כל הפרטים

פיצוי של 12 מיליון שקל לתינוקת שנשארה משותקת

המרכז הרפואי שיבא תל השומר יפצה בסכום כולל של 12.5 מליון שקל אישה שבלידתה נפגעה ומאז נשארה משותקת לחלוטין • שיבא: לא אשמתנו. יעררו לביהמ"ש העליון (חדשות)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ילדה שנפגעה בשיתוק מוחין בעקבות שהותה בפגיה במרכז הרפואי שיבא תל השומר, תפוצה בסכום ענק של 12.5 מיליון שקל לאחר שמשפחתה תבעה את המרכז הרפואי על רשלנות לאחר לידתה, דבר שהוביל לכך שתהיה משותקת כל חייה ואף חיה עלולים להתקצר.

לטענת התביעה שהתפרסמה הבוקר (שני) ב'וואלה' חדשות, התינוקת הונשמה בצורה שאינה תקינה דבר שהוביל לירידת ערכי פחמן הדו-חמצני בדם ופגע במוח אנושות.

במרכז הרפואי שיבא טוענים כי אין קשר בין טיפולם המסור, האחראי והאנושי בתינוקת, לבין מחלתה שייתכן שקרתה בגלל לחץ הדם של אימה.

התובעת נולדה כחלק השתי תאומות בהריון שביעי של אמה. לאחר ניתוח מזורז נולדו השתיים כאשר אחת מהן עם זיהום קשה.

הסכום הענק הזה שאותו קבע בית משפט כולל הפסד זמן עבודה, התאמת דיור, נסיעות לחו"ל ושאר הוצאות רפואיות מהעבר ולעתיד.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר בתגובה: "במרכז הרפואי שיבא, מטופלים המקרים הקשים והמורכבים ביותר בהיותו אחד מהמרכזים הרפואיים מהטובים בעולם. כך גם במקרה זה אשר ארע לפני 24 שנים. מצבה של המטופלת בשנת 1998 היה מורכב ביותר והיא קיבלה את הטיפול המקצועי, המסור והאנושי ביותר. נמשיך להיות בית למקרים הסבוכים ביותר של מטופלות ומטופלים מכל רחבי הארץ ולהעניק טיפול רפואי בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים בעולם".

עורך הדין יוסי טולדנו ממשרד עו"ד שטובר טולדנו המטפל בתביעה בשיחה ל'כיכר': הקושי בתיקי רשלנות רפואית הוא להביא את הסיפור האמיתי בפני ביהמ"ש כשהמסמכים הרפואיים לא תמיד מספרים אותו. בית המשפט קיבל את טענותינו ופסק פיצוי מהגבוהים בארץ שנפסק אי פעם בתביעות רשלנות רפואית שאמנם לא יחזיר את הגלגל אבל ישפר את איכות חיי התובעת החסויה ומשפחתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר