מגיבה לקלטת

שרה נתניהו על דוכן העדים: "אינני חולת נפש"

הדיונים בתביעה של משפחת נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לאחר שזה טען כי בני המשפחה הינם 'חולי נפש', נמשכים הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שרה נתניהו בבית המשפט, היום (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

הדיונים בתביעה של משפחת נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, נמשכים הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב.

כזכור, משפחת נתניהו תובעת את אהוד אולמרט בתביעת דיבה על סך 837 אלף ש"ח, זאת לאחר שכינה אותם "חולי נפש", אולמרט מצידו סירב לחזור בו מדבריו וטען כי אמר את הדברים ב"תום לב, ומתוך חרדה כנה לעתידה של ישראל".

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו עלה לדוכן העדים ותקף: "כשאולמרט אמר 'חולי נפש' הדברים לא נאמרו כהבעת עמדה, כפי שאולי נהוג בעולם הפוליטי כשמישהו אומר 'פסיכי', 'מטורלל' או 'משוגע', אלא כעובדה קלינית. כשראש ממשלה לשעבר אומר את זה על ראש ממשלה מכהן בזמן בחירות, מטרת הדברים היא רק לפגוע".

סנגורו של אולמרט, עו"ד אמיר טיטונוביץ', שאל את נתניהו האם הוא יכול להעיד כי הגברת נתניהו לא קיבלה מעולם תרופות פסיכיאטריות, ונתניהו השיב נחרצות ב"לא".

הסנגוריה הציגה לנתניהו כתבות שונות בהם הוצג בצורה דומה, בנוסף הוצג ראיון של ראש הממשלה לשעבר, אריק שרון ז"ל בו טען כי "נתניהו הוא אדם שהוא לחוץ ונלחץ. אדם שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות כדי לנהל את המדינה הזאת", נתניהו נשאל מדוע לא תבע במקרים אלו, והשיב כי "כותבים עליי מיליון דברים ואני לא זוכר", הוא הסביר כי ברגע שאולמרט כינה כך גם את בני משפחתו הוא "חצה קו אדום" וכי במקרים האחרים היה מדובר ב"התקפה פוליטית".

שרה נתניהו הסבירה גם היא על דוכן העדים: "זה רה"מ לשעבר. אולי אנשים יחשבו שקיבל חוות דעת מקצועית, מדובר באיש שהיה ראש הממשלה של המדינה 3 שנים. כשאישיות כזאת אומרת עלינו דברים כאלה אי אפשר לשתוק".

עורך דינה של ההגנה שאל גב' נתניהו האם אושפזה באוסטריה בתחילת שנת 2020 לצורך טיפול פסיכיאטרי והיא השיבה כי זהו "שקר מההתחלה ועד סוף. הביקור האחרון שלי באוסטריה היה ב-2001. אני יכולה לשלוח את הדרכונים שלי מהשנים הללו כדי שתראו את החותמות. אינני חולת נפש. עד עכשיו לא ידעתי ולא שמעתי על זה, רק עכשיו עו"ד יוסי כהן אמר לי. כנראה שזה פייק".

בהמשך, הוצגה קלטת שפורסמה לראשונה ב'וואלה' בה נשמעת שרה נתניהו צועקת, אך הגב' נתניהו טענה כי הקלטת בושלה, "לקחו את הקול שלי ועשו מניפולציה. זה לא הקול שלי". היא הוסיפה כי בעקבות הפרסומים של עובדי ראש הממשלה היא במשך תקופה הסתובבה בפחד בבית ראש הממשלה: "הסתובבתי בפחד מעובדי ראש הממשלה. כי לכולם נאמר 'רק תגידי משהו רע על גברת נתניהו'. התקשורת חיבקה אותם. לכן פחדתי".

במסגרת הדיונים צפויים להעיד עדים נוספים היום, ביניהם אולמרט עצמו, ניר חפץ, הרופא האישי של משפחת נתניהו ועוד מעורבים.

בהמשך צפויה להעיד מרים אדלסון, אלמנתו של איש העסקים שלדון אדלסון, השניים היו מקורבים מאוד למשפחת נתניהו אך הסתכסכו עימם, אדלסון צפוייה להעיד על אירועים שראתה מהם לטענתה הסיקה כי המשפחה סובלת מ"הפרעות נפשיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר