סערת משפט הדיבה

נתניהו לרעייתו ובניו; "גאה בכם ואוהב אתכם"

בצל סערת משפט התביעה של נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אולמרט - בו הוטחו האשמות קשות כנגד משפחת נתניהו, ראש האופוזיציה כתב פוסט תמיכה במשפחתו (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
משפחת נתניהו ב-2016 (צילום: Kobi Gideon/GPO)

הדיונים בתביעה של משפחת נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, המשיכו הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב. כאשר במהלך הדיון נשמעו טענות קשות על משפחת נתניהו.

כזכור, משפחת נתניהו תובעת את אהוד אולמרט בתביעת דיבה על סך 837 אלף ש"ח, זאת לאחר שכינה אותם "חולי נפש", אולמרט מצידו סירב לחזור בו מדבריו וטען כי אמר את הדברים ב"תום לב, ומתוך חרדה כנה לעתידה של ישראל".

ראש האופוזיציה נתניהו, יצא בשעה האחרונה בפוסט תמיכה במשפחתו, אותו פרסם בחשבונותיו ברשתות החברתיות השונות.

"שרה, יאיר ואבנר, אני אוהב אתכם. אני גאה בכם", פתח נתניהו את פוסט התמיכה במשפחתו.

"רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר נמצאים תחת מתקפה מרושעת, שקרית ואכזרית כבר יותר מ-20 שנה. זה לא מגיע להם. זאת לא אשמתם. מסע הצייד הנורא הזה מתנהל אך ורק בגלל שמנסים לפגוע בי דרך משפחתי בגלל שאני מנהיג חזק של הימין".

"אם רק הייתי מתקפל, אם רק הייתי מוסר את מפתחות המדינה לידי האחים המוסלמים, או מוותר על נחלת אבותינו לידי תומכי טרור - התקשורת הייתה נושאת את משפחתי על כפיים. אבל בזכות התמיכה הציבורית ותעצומות הנפש של המשפחה שלי, אני לא הייתי מוכן להרים ידיים".

"בגלל זה", סבור נתניהו, "המשפחה שלי משלמת מחירים כבדים גם היום, אבל אנחנו לא מרכינים ראש. אנחנו לא נכנעים. התמיכה שלכם היא זו שמחזקת אותנו להמשיך ולהיאבק על הערכים שחשובים לנו. על הדגל שלנו, הכוח שלנו, המסורת שלנו, העם שלנו".

"בזכות התמיכה שלכם אנחנו נמשיך לעמוד יחד נגד כל השקרים", הבהיר נתניהו.

בסיום הפוסט כתב נתניהו: "ודבר אחד נוסף לאהוד אולמרט: בדיבה ובשקרים שלך אתה פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים. הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר