ממשלת השינוי

ברעננה משפצים, ומה קורה ב'בלפור'? כלום

כמעט שנה מאז שפונה בית רוה"מ בבלפור, השיפוצים הנרחבים שהיו צפויים להיות במבנה עדיין לא החלו ונמצאים ב'תכנון', במקביל שיפוץ המעון הפרטי מתקדם במהירות (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המעון הרשמי בבלפור (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שנה אחרי הקמת הממשלה, ומעט פחות מאז שפונה בית ראש הממשלה בבלפור, השיפוצים הנרחבים שהיו צפויים להיות במבנה עדיין לא החלו, כך על פי הפרסום היום (חמישי) ב'וואלה'.

יצוין, כי עבודות השיפוץ והמיגון התעכבו במשך חמישה חודשים בעקבות עיצומים של עובדי משד הביטחון, אך העיצומים הסתיימו כבר לפני חודש ועדיין לא נראית תזוזה.

על פי הדיווח, במשרד ראש הממשלה לא יודעים לנקוב בלוחות זמנים לתחילת וסיום העבודות ולטענתם עבודות הבנייה עדיין מצויות בשלב ה'תכנון'.

כזכור, עם כניסתו למשרד ראש הממשלה, הודיע בנט כי יעדיף להשתמש בביתו הפרטי ברעננה, זמן קצר לאחר מכן, גם השב"כ ביקש לא להשתמש במעון הרשמי בבלפור על מנת לאפשר עבודות מיגון, שיפוץ והתאמות ביטחוניות שהתעכבו במשך שנים.

בעקבות כך, החלו עבודות שיפוץ בביתו הפרטי של בנט ברעננה על מנת להתאימו לצורכי האבטחה השונים, העבודות על ביתו הפרטי שנעשו במימון המדינה גררו ועדיין גוררים ביקורת ציבורית נרחבת ואף השבוע הדיון '40 חתימות' בכנסת עסק בנושא.

בזמן שעבודות השיפוץ בביתו, שנעשות על ידי חברה פרטית ובמימון המדינה, מתקדמות במהירות, עבודות השיפוץ בבלפור, שנעשות על ידי משרד הביטחון, רק מתעכבות ומצויות עדיין בשלב התכנונים.

ממשרד ראש הממשלה נמסר ל'וואלה' בתגובה כי "מדובר בפרויקט מיגון אבטחתי שנלווים לו מענים בטיחותיים ותחזוקתיים בנכס. אכן שביתת משרד הביטחון לא אפשרה את קידום הפרויקט. מאז סיום השביתה, הפרויקט חזר לאותו שלב בו היה - שלב התכנון. יש לזכור כי זה פרויקט מורכב המחייב אישורים של גורמים רבים בתחומי האבטחה, טכנולוגיה, מיגון, שימור ורישוי, מולם הותנעו מחדש באופן אינטנסיבי התהליכים השונים, במטרה להאיץ את התהליך ככל הניתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר