הסודות שלא ידעתם

האם שתיית קפה יכולה להשפיע על הזוגיות?

רובנו פותחים את הבוקר בלגימת קפה לוהט, כדי להסיר את קורי השינה ולהתעורר, אך האם קפה יוכל לעזור לכם בפגישות, פגישות עסקיות ובחיזוק הזוגיות? • הכירו את סודות הקפה (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
היתרונות שלא ידעתם על כוס הקפה שלכם (צילום: ללא קרדיט)

לקפה יש הרבה מעולות טובות. מחקרים מראים כי שתיית שתי כוסות קפה ביום מועילה לבריאות. כל עוד זה בגבולות הטעם הטוב – הקפה רק מועיל.

אבל הקפה טוב לא רק כשתייה נחמדה לצד סיגריה או עוגה, אלא יש לו מספר מעלות בשלל נושאים, שכדאי לתת עליהם את הדעת.

פגישת עסקים

בין אם אתם באים לריאיון עבודה ובין אם אתם מתיישבים לפגישה עסקית. כשהמארח שואל: "תרצה קפה?", אל תסרבו בנימוס. להיפך, תתכבדו בקפה.

הטעם שמאחורי ההחלטה להסכים לקבל קפה מהמארח הינו פשוט: קפה הוא חם. הוא גורם לשיחה להיות ארוכה ורצינית. לא עוד "שלום שלום, מי אתה ובמה אתה טוב?", אלא הוא גורם לכך ש'מתיישבים לשיחה'.

כנ"ל בפגישת עסקים. אם תשתו רק מים. תוך דקה סיימתם אותו והאווירה של הפגישה עלולה להיות בהתאם. אך אם אתם מתיישבים לקפה, סיכוי גבוה שגם תדברו על עוד נושאים שאינם קשורים דווקא לפגישה שלשמה התיישבתם – וזה טוב מאוד.

כלל הוא בפגישות עסקים: "שמונים אחוז מזמן הפגישה הוא על נושאים אחרים ורק עשרים אחוז יהיה על נושא הפגישה". ברגע שמדברים על דברים אחרים במהלך הפגישה כמו איפה למדת (הופה, גם אני למדתי שם) או איזה דירה אתה מתכוון לקנות (נהיה יקר לחיות כאן, אה?!) - הופכים לחברים וממילא כאשר באים לדבר על נושא הפגישה – המהלך יהיה קל הרבה יותר.

קפה גורם שהפגישה לא תהיה קרה, אלא חמה (תרתי משמע) ולכן אל בפעם הבאה שמצעים לכם קפה – אל תסרבו, גם אם כבר שתיתם לפני.

זוגיות

משתי סיבות עיקריות נמליץ לכם לשבת ל'שיחה על כוס קפה' עם בן או בת הזוג.

ראשית: שיחה על כוס קפה, כאמור, הינה מחייבת יותר. זה לא עוד כוס מים שאנו גומרים תוך דקה, אלא אם יושבים על קפה חם, יש לכם לפחות עשר דקות של שתיה ושיחה לעצמכם.

שתיה חמה מקרבת לבבות (צילום: ח.ט)

ככלל, כדאי לשבת כל יום לפחות עשר דקות כדי לעשות סיכום קצר על איך עבר עלינו היום ומה היינו רוצים שיהיה מחר. שיחה על כוס קפה הינה הזמנות מצוינת לביצוע השיחה החשובה הזו.

שנית: מחקרים מראים כי שתיית משקה חם גורמת לקירוב לבבות. המדענים גילו כי מי ששותה קפה חם מגיב לסביבה בצורה הרבה יותר שלווה.

אז אם אתם מרגישים שאתם צריכים קצת יותר זמן לזוגיות שלכם, שתו קפה או שוקו חם ביחד – זה עלול לחולל פלאים לזוגיות שלכם.

טיפ בונוס: שתייה חמה כדאי לשתות מכוס זכוכית. מרגיש הרבה יותר יוקרתי וקלאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר