תרגיל "זירת אגרוף"

הנה דרך פשוטה ביותר להתמודד עם גיבורי מקלדת

איננו אוהבים לקבל ביקורת ובטח אם טוקבקיסט תוקף אותנו בלי רחם, אבל רגע לפני שניפגע ונרוץ להתכסות עמוק בשמיכה הנה טיפ שכדאי לזכור כשתוקפים אותנו (אימון אישי)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
איפה יושב מי שכותב עליכם? (צילום: שאטרסטוק)

לא נעים לקבל ביקורת. מעטים האנשים שנהנים ממנה.

ישנו פתגם ידוע שאומר: "אהוב את הביקורת כי היא תעמידך על הגובה האמיתי". כדאי לקבל מעת לעת ביקרות כי היא עוזרת לנו לדעת מה המצב האמיתי שלנו.

כך או כך, ביקורת, כל עוד היא תחת קטגוריה של "ביקורת", אפשר עוד איך שהוא לקבל אותה, אבל שהביקורת עוברת להעלבה בפסים אישים – זה לא נעים בכלל.

מה ניתן לעשות נעל מנת לא להתרשם מאותם אנשים שכותבים נגדנו דברים לא נעימים?

ובכן, קבלו שיטה קלה שכדאי לזכור: הדרך הטובה ביותר להתמודד עם ביקורת של טוקבקיסטים שתוקפים אתכם, היא לדעת שכל עוד הם לא באותה רמה שלכם – הם יכולים להמשיך לכתוב מה שבא להם וכמה שבא להם.

תארו את זה לעצמכם שזה כמו שני שחקנים בזירת איגרוף. כל עוד שניהם משחקים יחד על המגרש – אז כל אחד יכול להילחם על מעמדו. אבל כל עוד אחד נלחם במרגש והשני יושב ביציע ורק תוקף אותו (מילולית) אין מה להתייחס אליו. הרי הוא יושב על הכיסא ואנחנו אלו שנבחרנו לרדת לשחק בזירה.

כך גם בחיי היום יום. כל עוד מי שתקוף אתכם לא נמצא במעמד שלכם – אינכם חייבים לתת לו יחס. ברגע שאותו אחד שתתוקף אתכם נמצא באותו מעמד שלהם – או אז יש על מה לדבר.

ובדרך כלל, אלו שבמעמד שלנו רק מפרגנים ומחמיאים וגם אם לא, הם יודעים להעביר ביקרות בצורה מוכבדת.

ובכלל, חפשו בכל אחד שכותב עליכם בקצף-שצף, האם יש לו במה לקנא בכם. אם התשובה היא שיש לו מה לקנא. תודו לה' שלכם יש את הדבר שלו אין ותדונו את המקנא לכף זכות. הוא פשוט לא יודע איך לבטא את זה שהוא מעריך את העבודה שלכם.

ולסיום, תמיד כדאי לזכור: "הדרך שלא יגידו עליך כלום זה אם לא תעשה כלום, לא תגיד כלום ולא תהיה כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר