מאסר וקנס

עובדת חרדית גנבה פרטי אשראי ונתפסה

עובדת בקופ"ח 'לאומית', בשכונת הר נוף, גנבה פרטי אשראי של מטופלים וביצעה מאות עסקאות בעשרות אלפי שקלים. ונגזרו עליה 6 חודשי מאסר וקנס של 20 אלף ש"ח (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

עובדת בקופת חולים 'לאומית', בשכונת הר נוף בירושלים, גנבה פרטי אשראי של מטופלים וביצעה מאות עסקאות בעשרות אלפי שקלים. כנגד העובדת הוגש כתב אישום על עבירות קבלת דבר במרמה, הונאה וחדירה לחומר מחשב ונגזרו עליה 6 חודשי מאסר וקנס של 20 אלף ש"ח.

העובדת החרדית אם לשבעה ילדים, שימשה כמנהלת המרפאה ומתוקף תפקידה קיבלה גישה לפרטי האשראי של מטופלים ועובדים במרפאה. במהלך ארבע שנים, היא ביצעה במרמה מעל 450 עסקאות אשראי בסכום של למעלה מ-60 אלף שקל מכספי הלקוחות.

העובדת הייתה ככל הנראה במצוקה הכלכלית והיא השתמשה בכסף כדי לשלם חשבונות גז, מים וחשמל או לממן תרופות וניתוחים לקרוביה וחברותיה. העובדת נתפסה בעקבות תלונות שהוגשו על ידי מבוטחים במשטרה.

על העובדת נגזר בבית המשפט השלום בירושלים, מלבד 6 חודשי המאסר והקנס, הוטל על העובדת מאסר על תנאי למשך 9 חדשים אם תורשע בעבירות נוספות לאחר שחרורה.

עו"ד אשר אוחיון, המייצג את עובדת קופת החולים אמר בתגובה: "הנאשמת היא אם לשבעה ילדים וגם הנכדים מתגוררים אצלה. יש לה בעיות רפואיות והיא המפרנסת היחידה של כל משפחתה. היא ללא עבר פלילי, לקחה אחריות, התנצלה על המעשים והשיבה את הכספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר