"אני שווה הרבה מנדטים"

הימין בסכנת פילוג; איתמר בן גביר בריאיון אולפן

הנתק עם בצלאל סמוטריץ'; הדרישה לחלוקה חדשה במפלגה; לא חושש מריצה נפרדת והביקורת עליו בעיתון 'יתד נאמן' • ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אלעד זהבי )

ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', התארח באולפן 'כיכר השבת', התייחס לנתק עם ח"כ בצלאל סמוטריץ' והצהיר כי אינו חושש מריצה נפרדת אך מעדיף את האחדות. כמו כן, התייחס בן גביר לביקורת החריפה נגדו ב'יתד נאמן' והעימות עם אריה דרעי. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - הקרע עם סמוטריץ'

ח"כ בן גביר התייחס להצעה של ח"כ סמוטריץ' שיתמודד בפריימריז של 'הציונות הדתית' ולעג: "להציע לי להתמודד ב'ציונות התדית זה בערך כמו להציע לבצלאל להתמודד ב'עוצמה יהודית', במועד ג' כשלבצלאל היו מחלוקות עם בנט איך בונים רשימה - הוא הציע 'מחקר עומק' ולפי זה נקבע את החלק היחסי".

אומר בצלאל, לפחות תכבד את ההליך הדמוקרטי שלנו ונדבר אחרי שנסיים את הפריימריז בציונות הדתית

"בוודאי, ואז אנחנו נהיה יום יומיים לפני סגירת הרישמות ואז נרוץ מחדר לחד רונתחיל עם ספינים ותדרוכים, ויבואו אליי עם עובדות מוגמרות, מה שעשו לי במועד ג', זה מה שמגיע לי? זה מה שמגיע לציבור? אחרי שנה כל כך טובה".

ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן

למה אתה ובצלאל לא יכולים לדבר, שבו תסגרו ביניכם, מה חריך את התקשורת באמצע

"אתה מתאר לעצמך שאם הייתי יושב איתו לא הייתי מכנס מסיבת עיתונאים. הפעם האחרונה שדיבנרו הייתה לפני שבוע ולא על זה. אני חבר טוב של בצלאל ועדין רוצה לרוץ יחד. זה לא סוד, בסקרים הפנימיים אני שווה הרבה. אני לא מחפש את הכותרות, אני רוצה לפתור, אני יודע מה הכוח שלי. הדרישה שלי היא שוויון".

האופציה של ריצה נפרדת עומדת על הפרק?

"אני מקווה שלא נצטרך להגיע לזה אבל זה אפשרי, אני לא חושש מריצה נפרדת".

צפו בריאיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר