במקום בו נהרג בחור הישיבה

צומת תפוח: מחבל רץ עם סכין שלופה - ונוטרל על ידי חייל

צומת תפוח בשומרון: מחבל הגיע הערב לצומת עם סכין שלופה וניסה לדקור את כוחות הביטחון, אחד החיילים ירה לאוויר וביצע נוהל מעצר חשוד • לפני יותר משנה נהרג במקום יהודה גוואטה הי"ד (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
צומת תפוח, הערב • בעיגול: הסכין (צילום: דו"צ, צילום מסך)

חשד לפיגוע דקירה בצומת תפוח שבשומרון: מחבל שניסה לדקור בשעה האחרונה (ראשון) יהודים בצומת - נוטרל על ידי כוחות הביטחון.

המחבל שזמם לפגוע בכוחות הביטחון, התקרב אל החיילים והטרמפיסטים שעמדו במחסום - עם סכין שלופה, אחד החיילים התעשת ופתח בירי באוויר.

הלוחם ביצע נוהל מעצר חשוד כאמור עם ירי לאוויר, כאשר המחבל נבהל ושמט את הסכין לקרקע, בזמן שהחיילים עוצרים אותו ומעבירים אותו להמשך חקירה בשב"כ.

סכין המחבל

מדובר צה"ל נמסר: "התקבל דיווח לפני זמן קצר על ניסיון פיגוע דקירה בצומת תפוח שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. מחבל מנוטרל בנקודה. אין נפגעים לכוחותינו. הפרטים בבדיקה".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ברך את אלוף משנה רועי צויג מח"ט שומרון על הפעולה המהירה של החייל, ועל נטרול המחבל בניסיון הפיגוע בצומת תפוח לפני זמן קצר. דגן אמר כי "עם ישראל כולו מצדיע ללוחם צה"ל ולכל לוחמי חטיבת שומרון, על עמידתם על בטחון ישראל ועם ישראל", דברי דגן.

בנוסף, תקף דגן את הממשלה "שוחחתי עם מח"ט שומרון, הגבורה של החייל בצומת תפוח ממחישה את אוזלת היד ואת ההססנות של הממשלה, ממשלה שמעלה מהאוב את המחבל אבו מאזן, אשר מסית, מממן ומשלח את רוב פיגועי הטרור, היא ממשלה שמזמינה עוד פיגועים ומעררת את תחושת הביטחון ופוגעת בהרתעה. אני קורא לממשלה להתעשת וללמוד מחיילי צה"ל כיצד להילחם בטרור, העם יחליף את הממשלה הזו, הממשלה הזו מגמגמת ומזמינה מוטיבציה שוב ושוב לפגע בנו", מסר דגן.

ח"כ יולי אדלשטיין, מסר: "מחזק את ידי החיילים על תפעול אירוע הפח"ע הערב בצומת תפוח. הצלתם חיים הערב, כל הכבוד!".

כזכור, לפני למעלה משנה, התרחש אירוע ירי באותו מקום, ממנו נפצעו שלושה תלמידי ישיבה מאיתמר באורח קשה ואחד במצב קל.

עדי ראייה בזירה תיארו, כי הירי בוצע מתוך רכב יונדאי חולף, בו ככל הנראה שהו המחבלים, לעבר אזרחים שעמדו בתחנת אוטובוס (טרמפיאדה).

תיעוד הפיגוע בצומת לפני למעלה משנה

אחד מהבחורים שנפצעו קשה - יהודה גואטה הי"ד, נפטר למרבה הצער והיגון, לאחר כמה ימים בהם אושפז בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר