מספר הנפגעים בערפל • צפו

הקרבות באוקראינה: חיילים הפגיזו את שכירי החרב הרוסים

הקרבות העזים במזרח אוקראינה ממשיכים להתנהל, ומוקדם יותר היום הפגיז הצבא האוקראיני מתחם של 'כח וגנר', שכירי חרב בשליחות פוטין בהנהגת המכונה 'השף של פוטין' (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הקרבות באוקראינה (צילום: רשתות אוקראיניות)

צבא אוקראינה תקף מוקדם יותר היום (שני) מפקדה של ארגון שכירי החרב הרוסי הידוע לשמצה 'כח וגנר'. מתיעודים שדלפו לרשתות החברתיות נראים מימדי ההרס.

יחד עם זאת, עדיין לא ברור כמה נפגעים ישנם כתוצאה מההפגזה על המפקד שהייתה בעיירה פופאסנה שבמזרח אוקראינה ונמצאת בשליטת הבדלנים תומכי רוסיה בשלושת החודשים האחרונים.

לאורך השנים סבלה העיירה הענייה משורה של קרבות. כך למשל בשנת 2014, אז כבשה רוסיה את חצי האי קרים וכחות בדלנים 'נגסו' בשטחים מאוקראינה ניסו לכבוש את העיירה, אך גדוד דונבאס האוקראיני הצליח להדוף את המתקפה ולשמר את העיר.

כאמור,, לפני כשלושה חודשים, הצליחו האוקראינים התומכים ברוסיה לכבוש את השטח מידי אוקראינה, זאת לאחר שזכו לתמיכה רוסית נרחבת, בין היתר על ידי כח וגנר הידוע במעשי זוועה בסוריה. הגדוד מוכר גם בתור הגדוד של מקורבו של נשיא רוסיה פוטין שזכה לכינוי השף של פוטין - שמבצע עבור פוטין דברים שהנשיא הרוסי לא מעוניין לקחת עליהם אחריות.

צפו בתיעוד

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר