אירוע חריג בקו התפר

הותר לפרסום: חייל צה"ל נפגע מירי של כוחותינו ליד טול כרם

הותר לפרסום כי חייל צה"ל נפגע מירי של כוחותינו במרחב התפר סמוך לטול כרם ופונה לבית החולים; תחילה חששו שמדובר בפיגוע וכוחות גדולים הוקפצו לגזרה לסריקות, אך בצה"ל הודיעו: "לא מדובר בפיגוע ירי"; החקירה נמשכת (חדשות)

משה מנס | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח באב תשפ"ב | 15.08.22
לוחצי צה"ל; אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)

חייל צה"ל נפגע הערב (שני) מירי של כוחותינו במרחב התפר סמוך לטול כרם, במרחב החטיבה המרחבית מנשה, כך הותר לפרסום לאחר חצות הלילה.

החייל שנפצע פונה לקבל טיפול רפואי בבית החולים 'מאיר' בכפר סבא.

האירוע החל בסביבות השעה 22:30 אז נמסר על "פיגוע ירי" סמוך לטול כרם, ועלה החשש כי מחבלים פתחו באש לעברו כוח צה"ל שפעל באזור - ונמלטו.

כוחות גדולים הוקפצו לגזרה הוחלו במרדף אחר המחבלים, אך כעבור כמחצית השעה, החקירה הראשונית העלתה כי לא מדובר בפיגוע ומצה"ל נמסר כי נסיבות המקרה נבדקות.

כעבור כשעה הותר לפרסום כי חייל נפצע בירי שבוצע ככל-הנראה על-ידי כוחותינו. מהחקירה עולה כי הירי בוצע בעמדה בה שהו שני לוחמים. אחד הלוחמים עזב את העמדה אך כאשר שב אליה - נורה בשוגג על-ידי חבירו.

האירוע החריג התרחש בצל הכוננות הגבוהה של כוחות הביטחון מאז הפיגוע האחרון שהתרחש במוצאי השבת האחרונה, כאשר מחבל, תושב מזרח ירושלים, פתח בירי ליד הכותל המערבי ופצע שמונה בני אדם. המחבל נמלט מהזירה וכעבור מספר שעות הסגיר את עצמו למשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר