האח היה היעד?

בעיר הערבית: עיתונאי נורה, נפצע אנוש ולאחר כשעה מת

בפעם השנייה תוך שנה: עיתונאי ערבי נורה בעיר אום אל פחם ונפצע באורח אנוש, כשעה לאחר שפונה לבית החולים, הרופאים קבעו את מותו. החשד הוא, כי אחיו של העיתונאי הוא היה היעד לחיסול (חדשות, בארץ)

ירי באום אל פאחם | ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

נידאל אגבאריה, עיתונאי ערבי באתר 'בלדתנא' בן 44, נורה הערב (ראשון) בעת שנסע ברכבו ברחובות אום אל פאחם, מצבו הוגדר אנוש וכעבור כשעה הוכרז מוות. החשד הוא כי היעד היה אחיו.

כוחות החירום וההצלה הוזעקו הערב לאום אל פאחם, כדי לסייע בטיפול בירי שהתרחש במקום, הכוחות העניקו לפצוע סיוע ראשוני והוא פונה לבית החולים העמק בעפולה כשהוא במצב אנוש.

כשעה לאחר שפונה לבית החולים, הרופאים קבעו את מותו.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר דווח על גבר בן 44 אשר נמצא ירוי בתוך רכב בעיר אום אלפחם. הפצוע פונה במצב אנוש על פי גורמי רפואה למרכז הרפואי העמק. כוחות משטרה החלו באיסוף ממצאים מהזירה לצד סריקות לאיתור חשודים".

מפלגת חד"ש מסרה בתגובה לרצח: "המשטרה ידעה כבר שנה שארגוני הפשיעה סימנו את ביתו של נידאל אגבאריה. לפני שנה ביתו נורה כשהוא ומשפחתו בביתו, אך המשטרה לא פעלה לעצור את הפושעים. נידאל נרצח היום עקב אוזלת ידה של משטרת ישראל".

"רצח עיתונאי הוא נסיון לסתום את קול המחאה הערבית נגד האלימות והפשיעה. על משטרת ישראל לשים סוף להפקרה של החברה הערבית, להוציא את הנשק מהרחובות, ולמצות את הדין עם הרוצחים השפלים".

לפני יותר משנה, נורו יריות לעבר ביתו של אגאבריה ועשרות כדורים חדרו לתוך ביתו, אך הוא לא נפצע. הערב כאמור הוא נפצע באורח אנוש, והחשד הוא, כי הירי היה אמור להיות כלפי אחיו של העיתונאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר