הביקור באומן

ברקת מגיב ותוקף: "ממשלת ישראל נעדרת מאוקראינה"

חבר הכנסת מהליכוד מגיב לביקורת על הביקור שלו באוקראינה ומציין כי בכירים רבים מכל העולם הגיעו למדינה למרות המלחמה, ודווקא ממשלת ישראל מתעלמת. "יהודים צריכים להיות הראשונים" (פוליטי)

(צילום: דוברות)

חבר הכנסת ניר ברקת שהמריא לביקור באוקראינה ואף הגיע לאומן, שם נשא תפילה על ציון רבי נחמן וביקש ממושל העיר לסייע לחסידי ברסלב להגיע לראש השנה, הותקף על ידי משרד החוץ.

בתגובה, אומרים בלשכתו של ברקת כי "לצערנו ממשלת ישראל היא זו שנעדרת מאוקראינה בשעה קשה זו של מלחמה בה נפגעים חפים מפשע".

בלשכה הזכירו כי "לאוקראינה הגיעו מזכיר המדינה האמריקאי, שר הביטחון הבריטי ובכירים מכל העולם. הזוועות באוקראינה מזעזעות ואנחנו כיהודים צריכים להיות הראשונים להביע תמיכה בעם האוקראיני ובקהילה היהודית באוקראינה".

"ח"כ ברקת הגיע לאוקראינה בהזמנת הרב הראשי לאוקראינה הרב משה אסמן כדי לתמוך באוקראינים ולפעול כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע. במסגרת הביקור באוקראינה הגיע ברקת לקייב, אירפין, בוצ'ה, ברנצלקה ואומן שם קיים מפגש עם המושל של אומן".

כפי שדיווחנו, ברקת התקבל כמובן באהדה על ידי החסידים, אך יש גם מי שפחות מרוצה מהביקור. אנה ברסקי דיווחה במעריב כי במשרד החוץ ובמל"ל הזדעזעו לגלות כי ניר ברקת טס בחשאי לאוקראינה ואף תועד מתפלל באומן.

בכירים במשרד החוץ ובמל"ל, שהשקיעו מאמץ רב במסע שכנוע של הציבור שלא לטוס השנה לאומן עקב המלחמה, מתחו ביקורת חריפה על ברקת ואומרים כי מדובר בצעד בלתי אחראי ופופוליסטי שלא תואם עם אף גורם רשמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר