מתיחות שיא בין ישראל לרוסיה

מוסקבה: "נראה שישראל נערכת לשלוח נשק לקייב, זה יהרוס את היחסים"

דמיטרי מדבדב, נשיא רוסיה לשעבר ומקורבו של הנשיא ולדמיר פוטין, התבטא היום כי אם ישראל תשלח נשק לאוקראינה הרי שהיחסים בין מוסקבה לירושלים "ייהרסו", כלשונו (מדיני, ביטחוני)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

נשיא רוסיה לשעבר ומקורבו של הנשיא ולדמיר פוטין, דמיטרי מדבדב, הזהיר היום (שני) כי אם ישראל תשלח נשק לאוקראינה הרי שהיחסים בין מוסקבה לירושלים "ייהרסו".

הודעה שפרסם בחשבון הטלגרם שלו כתב הנשיא לשעבר כי "נראה שישראל נערכת לשלוח נשק למשטר בקייב. זהו צעד פזיז. זה יהרוס את כל היחסים בין המדינות שלנו".

יצוין כי לא ברור על בסיס מה טוען מדבדב כי ישראל נערכת לשלוח אמצעי לחימה לאוקראינה וייתכן והוא מנסה למנוע מצב בו ישראל תכנע ללחץ של אוקראינה ותשלח נשק.

בתוך כך, באוקראינה מדווחים כי לפחות שמונה בני אדם נהרגו היום במתקפות של רוסיה שבוצעו בעיקר באמצעות עשרות מל"טים איראניים.

אנדריי ירמאק, ראש לשכתו של נשיא אוקראינה ,וולודימיר זלנסקי, אמר היום: "הרוסים חושבים שזה יעזור להם, אבל פעולות שכאלו הן רק פרפורי גסיסה.

"לאורך כל הלילה והבוקר, האויב הטיל טרור על האוכלוסייה האזרחית. מל"טים מתאבדים וטילים תקפו בכל אוקראינה. האויב יכול לתקוף את הערים שלנו, אבל הוא לא יכול לשבור אותנו. הכובשים יקבלו את העונש והגינוי הראויים להם לאורך דורות בעתיד. ואנחנו נזכה בניצחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר