מצוקת מנדטים?

מיכאלי מעוררת סערה: "רבין נרצח בשיתוף פעולה של נתניהו ובן גביר"

יו"ר מפלגת העבודה הגיבה לכינוס לזכרו של ראש הממשלה רבין במסגרת אירוע של מפלגתה ערב הבחירות, והאשימה כי נרצח "בשיתוף פעולה של נתניהו ובן גביר של אז" • יו"ד 'עוצמה יהודית' הגיב: "הסתה מסוכנת שמתירה את דמי" • חבר הכנסת קרעי מהליכוד הגיב: "שחורים בגדייך ושחורה נשמתך" (פוליטי, אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בן גביר, מיכאלי ונתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Yonatan Sindel/Avshalom Sassoni/Flash90)

יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי עוררה היום (סערה) כשהאשימה, פחות משבוע לבחירות, כי נתניהו ובן גביר היו לדבריה שותפים לרצח של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.

בראיון שהעניקה ליהודה שלזינגר בוועידה של עיתון 'ישראל היום', אמרה מיכאלי: "יצחק רבין נרצח רצח פוליטי בשיתוף פעולה של בנימין נתניהו ובן גביר של אז עם הסמל של הרכב".

היא הוסיפה ואמרה: "רבין היה ראש ממשלת ישראל מטעם מפלגת 'העבודה' ונרצח בגלל הדרך שהוביל אותה ובגלל הסתה ואלימות שהתחילה ב-93".

את הדברים אמרה בעקבות שאלת המראיין על העצרת לזכרו של רבין, במסגרת אירוע של מפלגתה העבודה, בעיתוי של כמה ימים לפני הבחירות.

בתגובה לדבריה מסר בן גביר: "ההסתה המסוכנת של מיכאלי חוצה שוב ושוב קוים אדומים ומתירה את דמי. לא לחינם עלתה רמת האיומים עליי בתקופה האחרונה ומשמר הכנסת נאלץ לעבות את מעגל האבטחה עליי - בגלל ההסתה הפרועה של מיכאלי".

בן גביר הוסיף: "מיכאלי רואה את הסקרים בהם אנחנו מטפסים ל-15 מנדטים והיא נדחקת לעבר אחוז החסימה, והיא מבינה שאם אנחנו מנצחים את הבחירות - קמה ממשלת ימין, שתתקן את הנזקים האדירים שהיא והממשלה שהיא חברה בה גרמו למדינת ישראל בשנה האחרונה. זה לא יעזור לה".

גם חבר הכנסת יואב גלנט מ'הליכוד' גינה את הדברים, ואמר: "מגנה את אמירתה שלוחת הרסן וחסרת האחריות של מרב מיכאלי וקורא לה לחזור בה ולהתנצל. בושה".

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד הגיב לדברים וכתב: "שחורים בגדייך ושחורה נשמתך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר