מדינה יהודית?

ילד הניח תפילין, סולק מבית הספר - ופתח דוכן תפילין בחוץ

נער בן 16 סולק מבית הספר אחרי שהקים דוכן להנחת תפילין בלי אישור ההנהלה | היום, הוא הגיע יחד עם שליח חב"ד לנוער סמוך לבית הספר, והניח תפילין לעשרות חבריו (בארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

נער בן 16 מהעיר חולון, הקים אתמול דוכן תפילין במסדרון והחל להניח תפילין לחבריו. מנהלת בית הספר זעמה, סילקה אותו והוא הושעה לשלושה ימים מבית הספר.

היום (שישי) הגיע הנער לשטח סמוך לבית הספר, יחד עם שליח חב"ד לנוער בעיר, ויחד הקימו דוכן תפילין כאשר עשרות מחבריו מגיעים להניח תפילין.

הנער סיפר ל'עכשיו 14': "הקמתי דוכן תפילין בהפסקה, כמה חבר'ה צעירים הגיעו והניחו. הם מאד הודו לי על כך והייתה ממש אווירה של אחדות".

לדבריו, "במהלך ההנחה הגיעה אחת המורות והתריעה בפני שהיא תזמין את המנהלת, שאכן הגיעה כעבור דקות ספורות וכעסה, "מה זה פה בית כנסת? שהילדים יניחו בבית שלהם, לא פה".

"אמרתי לה – אין בעיה המנהלת, תני לחבר'ה לסיים ואני מקפל את הדוכן ומגיע לדבר איתך. היא לא התייחסה והמשיכה לצרוח אלי בעוד אני מדבר איתה בנועם. הילדים בני ה-14 מאד חששו מהצעקות שלה והורידו את התפילין מפחד ופשוט התרחקו משם. עוד ילד שזו הפעם השנייה בחייו שהניח תפילין, היא פשוט הורידה לו את התפילין מהראש והלחיצה אותו מאד".

ישי טוען שמכאן העניינים רק הידרדרו. "שאלתי אותה למה היא עושה את זה באמצע תפילה של התלמידים, והיא פשוט הרימה את השולחן יחד עם התפילין ושמה אותו אצל אב הבית. הייתי נורא עצבני אבל נשארתי מאופק, הייתי על סף דמעות. פשוט ביישו אותי מול כל בית הספר, הייתי בהלם. לא זוכר כזה כאוס רציני".

"בעקבות התקרית המנהלת השהתה אותי לשלושה ימים ורכזת השכבה ממש ליוותה אותי לשערי בית הספר כדי לוודא שאני עוזב" הוא מספר.

מדוברות עיריית ראשון לציון נמסר: "מדובר בתלמיד שהחליט להקים דוכן להנחת תפילין בתוך בית ספר, לאחר שלקח שולחנות ללא אישור מחדר אב הבית, בזמן שהוא מוציא את חבריו מהכיתה לבוא לדוכן, ללא תיאום עם אף אחד מגורמי בית ספר".

"ברגע שהמנהלת הגיע לברר במה מדובר וביקשה ממנו לקפל את הדוכן, התלמיד פנה אליה באלימות מילולית קשה. לאחר שיחה עם הורי התלמיד הוחלט להשעות אותו מבית הספר בשל התנהגותו למנהלת ורכזת השכבה".

עוד נמסר מהעירייה, "אנו מכבדים כל פעילות יזומה של תלמידי בית הספר ובוודאי הנחת תפילין, כל עוד הם מתנהלים באופן מכבד ובתיאום עם הנהלת ביה"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר