הפיגוע בירושלים

הדס שטייף האשימה את איתמר בן גביר - והושעתה

הדס שטייף, כתבת המשטרה של 'גלי צה"ל', הושעתה הבוקר (רביעי) מלשדר "עד הודעה חדשה", זאת לאחר שהאשימה את יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר בפיגועים (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הדס שטייף (צילום: Flash90)

הדס שטייף, כתבת המשטרה של 'גלי צה"ל', הושעתה הבוקר (רביעי) מלשדר "עד הודעה חדשה", זאת לאחר שהטילה את אשמת הפיגועים על יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר.

בציוץ בטוויטר, העלתה שטייף צילומסך מהודעה שבה נכתב כי בן גביר הודיע לליכוד שבכוונתו להמשיך לעלות להר הבית - גם בתור השר לביטחון פנים, וכתבה: "את הבוקר התחלנו עם שני פיגועים בירושלים. נראה שמטעני החבלה חוזרים לזירה נוסף לסכינים לאבנים ולירי. הסלמה".

שטייף הוסיפה והאשימה: "התחזית? פיגועי שרשרת .השר לבט"פ המיועד.. בהכרזה הזאת שלך מהבוקר? השוטרים ולוחמי משמר הגבול שיפגעו ירשמו על ידך. . .".

כעבור שעה קלה בישרה כי הושעת מלשדר, וכתבה: "הושעתי מלשדר את הפיגוע עד הודעה חדשה... כל מנעצי (מנאצי. י"ט) תעשו מסיבה. אל תשכחו להזמין גם אותי. איך כתב לי מישהו? ציטוט: תזכרי ממשלת ימין באויר. תמותי".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב ואמר כי "הדס שטייף ניצלה הבוקר את המיקרופון שגלי צה"ל נתנו לה כדי לתת רוח גבית לטרור, להסית נגדי ואף לדווח דיווח שקר. מקווה שהשעייתה לא תהיה זמנית! אני הראשון שאאבק על חופש ביטוי של עיתונאים, אבל מי שמעודדת את המחבלים לבצע פיגועים ומחפשת צידוקים לא צריכה לשדר בגלי צה"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר