תחודש חלקית מחצות

המחשב קרס והרכבת מודיעה: תנועת הרכבת לא תחודש הערב

בשל תקלה ארצית במחשוב של רכבת ישראל, החברה הודיעה, כי תנועת הרכבות תופסק. למרות החשש שהיה בהתחלה, שהתקלה לא תסתיים עד הבוקר, התקלה סודרה ותנועת הרכבות תחודש חלקית מחצות (תחבורה)

בני סולומון | כיכר השבת |
תחנת הרכבת בירושלים | ארכיון (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

תקלה ארצית ברכבת ישראל: רכבת ישראל מודיעה הערב (מוצאי שבת), כי בשל תקלה, שעת יציאת הרכבות הראשונות - נדחית.

ברכבת ישראל מעדכנים: "ברכבת הוחלט לא להפעיל הערב (מוצ"ש) את תנועת הרכבות וזאת בשל הצורך בוידוא של יציבות מערכת האיתות להפעלה מיטבית מחר בבוקר (ראשון)".

"במהלך הלילה יבוצעו בדיקות מקיפות של כלל מרכיבי האיתות הן הממוחשבים והן המונחים על גבי המסילות. היסעים בחינם מופעלים במרבית התחנות ואנו ממליצים על שימוש בתחבורה ציבורית חלופית".

לאחר שעלה החשש כי לא יצליחו להתגבר על התקלה והרכבת תושבת גם ביום ראשון. ברכבת ישראל עדכנו כעת (23:20) - "צוותי רכבת ישראל התגברו על התקלה במערכת האיתות, והשלימו את הבדיקות המוודאות את תקינותן ויציבותן של המערכות הממוחשבות".

לדברי רכבת ישראל: "תנועת הרכבות תחודש הלילה החל מחצות ורכבות הלילה בין ת"א-נתב"ג-ירושלים יצחק נבון תופעלנה כסדרן. מחר (ראשון) תופעל תנועת הרכבות כסדרה. אנו מתנצלים על אי הנוחות. ומודים לציבור על הסבלנות".

מדובר בתקלת איתות ארצית, המביאה לנפילת מחשב האיתות המרכזי לסירוגין, ואיננה מאפשרת הפעלת תנועת רכבות בבטחה עד לתיקונה.

יצוין, כי תחילה אמרו ברכבת ישראל שתנועת הרכבות תחודש לקראת השעה תשע בערב, אך לאחר כשעה עדכנו, כי מדובר בתקלה רצינית והרכבת סופית לא תפעל הלילה והם מקווים שתנועת הרכבות תחודש מחר, אם כי, זה עדיין לא בטוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר