הרצח המזעזע בחולון

לאחר שהודה ברצח, סיפר: "עשיתי שיפורים באופנוע ופחדתי"

עדי מזרחי מחולון, נשבר היום בחקירת המשטרה, והודה ברצח יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון. לאחר שהודה, הוא סיפר לחוקרים, מה קרה באותו ערב דרמטי (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
מרחי בבית המשפט בפנים מכוסות | בעיגול: מזרחי בפנים גלויות (צילום: אבשלום ססוני - פלאש 90)

הרצח המזעזע במעבר החצייה בחולון: החשוד ברצח - עדי מזרחי, בן 23, מחולון, נשבר היום (ראשון) במהלך חקירה במשטרה והודה ברצח של יורי וולקוב בחולון.

כפי שדווח מוקדם יותר הערב, מזרחי נשבר בחקירת המשטרה והחליט להודות בביצוע הרצח, תוך שהוא מספר לחוקים בפרוטרוט מה קרה באותו ערב.

מזרחי, כך דווח בווינט, סיפר לאחר ההודאה: "הייתי בדרך לווטרינר ושמעתי מוזיקה, פתאום כשאני עובר במעבר החצייה, אני מבחין באישה שמצלמת אותי - מאוד נבהלתי וצעקתי לאישה שתמחק את התמונות שצילמה".

"אני פחדתי שאותה אישה תעביר את התמונות למשטרה, ואז הם יראו את השיפורים והשידרוגים שעשיתי לאופנוע ה-TMAX שבבעלותי".

עוד סיפר מזרחי בחקירה: "באמצע הויכוח עם האישה, הגיע הגבר אני נורא נבהלתי ואז קרה מה שקרה. נתתי לו את המכה ועזבתי את המקום. רק כשהגעתי הביתה הבנתי שהוא מת, ואז התחלתי לעשות שיחות לחברים שלי".

יצוין, כי ההערכה היא שעדי מזרחי יורשע ככל הנראה רצח באדישות או המתה בקלות דעת ולא רצח בנסיבות מחמירות, העונש על קלות דעת הוא בין 12-20 שנים, פחות מרצח בנסיבות מחמירות.

כזכור, בתו דריה הספידה היום בהלוויה שנערכה בחולון, "אנחנו עדיין לא מאמינים שאותו אדם שפל עשה לך חור בלב, חור שנוצר בלב של כולנו ולא יתמלא בחיים. אני לא מאמינה שאני נפרדת מאבא שלי, האבא היחיד שהיה לי כל החיים. אניכבר מתגעגעת אליך ואוהבת אותך".

בן גביר הספיד גם בלוויה ואמר: "האלימות הזאת קשורה לתרבות דיון, אבל קשורה גם למשטרה, שצריכה להיות חזקה מאוד ולפעול נגד אותם ארורים". השר המיועד הבטיח: "נעשה הכול בשם ממשלת ישראל העתידית כדי למגר את הדבר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר