טרגדיה מזעזעת

אחרי שנים שהאבא היה חולה, שתי היתומות נותרו עם האם החולה

הטרגדיה של משפחת יגן מזעזעת את הלב • אבי המשפחה הגאון רבי דוד יגן זצ"ל, נפטר בגיל 60, אחרי חמש שנות מחלה קשה • בארבע השנים האחרונות ממתינה רעייתו להשלת ריאות, כשהיא מרותקת למחולל חמצן • הם הספיקו לחתן ארבעה ילדים בעודם מתמודדים עם ייסורים קשים • שתי בנות אחרונות עוד נותרו בבית וזקוקות לעזרה (חרדים)

טרגדיה מזעזעת | הרב יגן זצ"ל (צילום: באדיבות המצלם)

פטירתו הטראגית של הגאון רבי דוד יגן זצ"ל, פתחה צוהר לעולמה של משפחה המתמודדת עם אתגרי ענק במאיימים עליה מכל עבר.

רבי דוד עליו השלום, אחיו של הצדיק רבי ניסים יגן זצ"ל, היה שקוע כל ימיו בלימוד התורה, ובכתיבת חידושים. סדר היום שלו היה גדוש בלימוד עם חברותות ובאופן עצמאי, וגם כשסבל מכאבים עזים והיה זקוק לטיפול רפואי, המתין חודשיים עד לימי בין הזמנים, כי לא רצה לבזבז זמן בהמתנה לרופא...

כשהגיע לרופא נפתחה סדרת בדיקות שבסופה האבחנה המזעזעת: התברר שהוא סובל מהמחלה הממארת שהמשיכה לאכול את גופו בכל פה במשך חמש שנים, עד לפטירתו בשבוע שעבר.

שנה אחרי שאובחן כחולה במחלה הממארת, הובהלה רעייתו לבית החולים כשהיא סובלת ממצוקה נשימתית קשה. עד מהרה התברר שגם היא סובלת ממחלה קשה, וזקוקה להשתלת ריאות. מאז היא ברשימת ההמתנה להשתלה, כשמצבה הולך ומחמיר והיא מרותקת למחולל חמצן.

כשחלה רבי דוד זצ"ל, היו בביתם שבעה ילדים לא נשואים, נוסף לשלושת הגדולים שכבר נישאו. הקטנות היו בנות 14 ו-15 באותה העת.

לחצו כאן לסייע ליתומותיו של הרב דוד יגן זצ"ל >>

מאז הבית כולו עסוק בליווי ההורים לבתי החולים, כל אחד מהם והמחלה עמה הוא מתמודד, הרופאים אותם הוא צריך לבקר, והאשפוזים בבתי החולים השונים המטפלים במחלתו.

בין לבין, הם הספיקו לחתן ארבעה ילדים בלי עין הרע, כשהחובות הכספיים נערמים והמשפחה כמובן לא מצליחה להתמודד עם העול העצום ההולך וגובר.

כשנפטר רבי דוד, בשבוע שעבר, הוא הותיר בביתו שתי בנות לא נשואות. האחת בת 19 ואחותה בת ה-20. שתיהן נותרו יחד עם האם החולה והררי החובות שהוריש להן האב.

המשפחה זקוקה לעזרה דחופה כדי לייצב את המצב הכלכלי של האלמנה החולה והבנות הצעירות, וכן מבקשים רבני השכונה לבסס קרן של תרומות כספיות שיאפרו בסייעתא דשמיא לחתן את שתי הבנות הצעירות בכבוד, ולהעניק להן את ההזדמנות להקים בתים כשרים בישראל, כדי להמשיך את המורשת המשפחתית, בדרכו של האב הצדיק והקדוש, שהתייסר בייסורים נוראיים והשיב נשמתו ליוצרה בטהרה.

לחצו כאן לסייע ליתומותיו של הרב דוד יגן זצ"ל >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר