באנו לשדרג

פופקורן פיצה: החטיף המדהים שלא ידענו שאנחנו צריכים

לפעמים נכנסים דברים חדשים לחיינו, שגורמים לנו לתהות איך התקיימנו בלעדיהם עד כה. הפופקורן הזה הוא אחד מהם. יש בו בעצם את כל הטעמים המופלאים של פיצה, מינוס הבצק (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אילו יכולנו, היינו זוללים פיצה בכל ארוחה. אבל בגלל שאין לנו אפשרות לצרוך בצקים 3 פעמים ביום (ברצינות, רופאת המשפחה שלנו זועמת), אנו מנסים למצוא להם תחליפים שונים ומשונים, כמו למשל פיצה מבצק כרובית ולא פחות טוב (מה זה טוב? מדהים!) הנשנוש החדש שהתמכרנו אליו לאחרונה: פופקורן פיצה.

מה צריך כדי להכין אותו: שתי תבניות גדולות המרופדות בנייר אפייה, פופקורן מוכן (קנוי, מבושל או מוקפץ במיקרוגל), 3 כפות רסק עגבניות, 2 כפות חמאה מומסת וכל אחד מהדברים הבאים, לפי הטעם: אורגנו, בזיליקום, פטרוזיליה, אבקת שום, צ'ילי גרוס, מלח, פרמזן מגורר ומוצרלה מגורדת.

מה עושים: מחממים תנור ל-120 מעלות. מפזרים את הפופקורן המוקפץ על ניירות הפרגמנט ואז מערבבים את שאר המרכיבים (מלבד הגבינות) בקערה נפרדת. טועמים ובודקים שהיחסים בין מרכיבי הרוטב נכונים ומאוזנים ואז מערבבים אותו לתוך הפופקורן בעזרת הידיים. אופים כ-10 דקות ומגישים חם עם הפרמזן והמוצרלה מעל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר