טעות בשיקול הדעת

אורי, דניאל ואריאל מכפר בלום נהרגו בתאונה הקטלנית

אורי מלול, אריאל שטרן ודניאל פורת, בני 16 ו-17, נהרגו בהתנגשות עם רכב אחר סמוך למושב בית הלל • שני נוסעי הרכב השני נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים (חדשות)

(צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז צפון)

שלושה נערים בני 16, 17 ו-18 נהרגו ושני בני אדם נוספים נפצעו קשה הלילה (שישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 9779, סמוך למושב בית הלל שבאצבע הגליל. אחד הנערים נפגע באורח אנוש ולאחר מספר שעות בהן נלחמו הרופאים על חייו - נפטר מפצעיו.

הנערים הם: אורי מלול, אריאל שטרן ודניאל פורת, נערים בני 16 ו-17, מכפר בלום.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי הרכב שבו נסעו שלושת הנערים נסע מכיוון קריית שמונה, ובכביש החשוף ביצע פניית פרסה מבלי להבחין ברכב שהגיע מולם. כך, טעות בשיקול הדעת, הביאה למותם.

מהמשטרה נמסר כי "בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית בשטח עולה כי מסיבה שאיננה ברורה, רכב סטה לנתיב הנגדי וחסם את דרכו של הרכב שהגיע ממול".

מהמועצה האזורית גליל עליון נמסר: "אסון כבד התרחש הלילה, כאשר שלושה נערים מקיבוץ כפר בלום נהרגו בתאונת דרכים. נסיבות התאונה נבדקות. הנהלת הקיבוץ וגורמי הרווחה והחינוך של מועצה אזורית הגליל העליון מלווים את המשפחות בשעתן הקשה".

ממד"א נמסר כי "בשעה 01:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב, בכביש 9779 סמוך לבית הלל. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קובעים את מותם של 2 צעירים כבני 18 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 3 פצועים, בהם: צעיר כבן 18 במצב קשה, וצעיר וצעירה בשנות העשרים במצב בינוני".

פראמדיק מד"א אלי בן זקן סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו שני כלי רכב , אחד מהם שבו נסעו 3 צעירים היה מעוך לחלוטין, מתוך הרכב חולצו 3 צעירים כבני 18 שניים מהם היו ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

"השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר שהורדם והונשם פינינו אותו במסוק של חיל האויר לבית החולים במצב קשה".

הוא תיאר עוד כי "מהרכב השני חולצו גבר ואשה בשנות העשרים כשהם בהכרה מלאה וסבלו מחבלות, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים במצב בינוני ויציב".

מדוברות כבאות והצלה מחוז צפון נמסר: "בשעה 01:20 התקבלה הודעה במוקד 102 על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 9779 בין קרית שמונה לבית הלל. 2 צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רשף שלומי בן-אבו זינקו למקום האירוע".

"עם הגעתם למקום זיהו לוחמי-האש תאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב כאשר 3 לכודים ברכבים בדרגות פציעה שונות. בפעולות מהירות בעזרת כלי חילוץ ייעודים חילצו לוחמי האש את הלכודים והעבירו אותם לטיפול גורמי הרפואה כשמצבם עפ"י גורמי הרפואה אנוש, קשה וקל. לוחמי האש סרקו אחר נפגעים נוספים ופעלו לזיכוי זירת התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר