אכזריות בתל אביב

"חרצו לו את הראש מאוזן לאוזן": חייל ניסה להפריד והותקף

צעיר בן 18 שניסה להפריד קטטה בין ניצים בתל אביב - הותקף באכזריות כעבור זמן קצר ופונה בטיפול נמרץ. אחותו: "סרט אימה, חי בנס" (משטרה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Zuzana Janku / Flash90)

חייל צעיר בן 18, תושב תל אביב, נפצע בליל שבת, במהלך קטטה רבת משתתפים בגינה ציבורית בעיר, בעת שניסה להפריד בין שני ניצים. המשטרה פתחה הערב (מוצאי שבת) בחקירה.

האירוע התרחש כאמור בליל שבת. ככל הנראה החייל ניסה להפריד בין שני שני ניצים קטינים במקום מסוים בעיר. כעבור זמן מה לאחר שעזב את המקום - הגיעו מספר אנשים רעולי פנים ותקפו אותו באמצעות כלי תקיפה.

אחד החשודים במעשה, קטין כבן 15 מתל אביב, נעצר בידי המשטרה והערב מוצאי שבת הובא לחקירה.

אחותו של החייל פרסמה פוסט בפייסבוק ובו טענה: "אתמול בלילה אח שלי יצא להסתובב עם חברים. ליד הארקפה הוא ראה ריב בין כמה ילדים מהשכונה, והגיע להפריד ולהשכין שלום. העניין הסתיים, כולם בירכו אחד את השני בברכת שבת שלום ואח שלי והחברים שלו המשיכו לכיוון גן ביר.

"אחרי עשר דקות הגיעו שבעה נערים מהשכונה, רכובים על אופניים חשמליים, רעולי פנים. הם ריססו את אח שלי והחבורה בגז מדמיע, שלפו שוקר חשמלי וחשמלו את אח שלי עד שנפל על הרצפה. לאחר מכן כל השבעה חבטו בו, ובעודו מרותק לאדמה, חסר אונים, שלף אחד מהם סכין יפנית וחרץ לו את הראש מאוזן לאוזן, סרט אימה".

לדבריה, "אח שלי הצליח להזעיק את ההורים שלי, אמבולנס הגיע וטיפלו בו בחדר טראומה ובטיפול נמרץ. הוא איבד כמויות של דם. זה פשוט ניסיון לרצח על ידי חבורת נערים סאדיסטים, אח שלי חי בנס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר