שעות של היעדרות

האברך יצא להחזיר כסא גלגלים - ונעלם; כך הוא אותר כעבור 10 שעות

כזה סיפור לא בטוח ששמעתם: אברך מישיבת מיר, נכנס לבניין חדש של ארגון חסד, כדי להחזיר את כסא הגלגלים שהמשפחה לקחה עבור הסבתא שנפטרה | אלא שאז - האברך נעלם, ורק כעבור שעות ארוכות של דאגה הוא אותר תקוע לבדו במעלית | הסיפור המלא (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Arisa Chattasa on Unsplash)

סיפור לא שגרתי: אברך בעל משפחה גדולה מירושלים, נאלץ "לבלות" במשך שעות ארוכות בתוך מעלית סגורה - מבלי יכולת לצאת או להזעיק עזרה, כאשר רק לאחר התערבותם של לשכת סגן השר חבר הכנסת אורי מקלב ומפקד זק"א בנצי אוירנג, הוא אותר וחולץ.

מדובר באברך חשוב הלומד בישיבת מיר בירושלים. לאחר סדר הלימוד הקבוע שלו, יצא האברך מבלי שעדכן את המשפחה, להחזיר את כסא הגלגלים ששימש את הסבתא שנפטרה לפני פחות משבוע.

האברך הגיע לבניין בשכונת רוממה של ארגון חסד ידוע והחזיר את כסא הגלגלים. לאחר שהחזיר, האברך ירד במעלית ומכיוון שמדובר במעלית חדשה - שעדיין לא פועלת בצורה טובה לגמרי - היא נתקעה.

מכיוון שהיה זה לקראת שעת סגירת המקום, ורוב העובדים והלקוחות כבר הלכו, האברך נשאר תקוע במעלית ואף אחד לא שמע אותו קורא לעזרה.

כעבור כמה שעות, אשת האברך שניסתה לתפוס אותו מספר רב של פעמים - ללא הצלחה בגלל חוסר הקליטה במעלית בה היה תקוע (הטלפון שלו עשה צלצול אחד ואז מיד ניתוק. ח"ב), החלה לערב את בני המשפחה ואף הושיבה את הילדים לומר תהילים שאביהם שנעלם לפתע ללא כל סיבה - יימצא בריא ושלם.

חלפו עוד מספר שעות ואין זכר לאברך, הילדים הבוכים והאישה המודאגת לא ידעו את נפשם - והחלו למרר בבכי.

קרוב משפחה החליט ליטול יוזמה והוא פנה ללשכתו של סגן שר התחבורה אורי מקלב, שנכנסו מיד לעובי הקורה ועירבו את מפקד זק"א בנצי אוירנג ואת המשטרה.

המשטרה הצליחה לאכן את המיקום של האברך 13 שעות לפני כן, והסימנים העידו כי הוא נמצא באזור רוממה בירושלים.

אוירנג, שלח מיד עשרות מתנדבים שיחפשו את האברך בכל מקום. אותם מתנדבים הגיעו בשעת לילה מאוחרת לבניין המדובר, דפקו על המעלית והאברך צעק: "אני פה, תצילו אותי".

המתנדבים המאושרים ממציאתו של האברך, הזמינו את כוחות הכיבוי ועדכנו את משפחת האברך. בחסדי שמיים, כעבור דקות ספורות, האברך חולץ מהמעלית - לאחר קרוב ל-10 שעות שהוא היה תקוע בה.

סגן השר אורי מקלב מסר ל'כיכר השבת': "בחסדי שמיים ובזכות תושיית המתנדבים הצלחנו למצוא את האברך - זה לא מובן מאליו. אני מודה לכוחות המשטרה, לבנצי אוירנג ולצוות הכיבוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר