מי ימלא את מקומו? צפו

הפסילה של דרעי, ההלם בש"ס וההשלכות | פאנל מיוחד עם יוסי אליטוב ויעקב ריבלין

ההלם בש"ס מעילת הפסילה של אריה דרעי • סגירת הדלת לאפשרות שדרעי יחזור לשולחן הממשלה • הטעויות של יו"ר ש"ס בדרך לפסילה • היום שאחרי ומי ימלא את מקומו במשרד הפנים והבריאות? | פאנל מיוחד בהשתתפות יעקב ריבלין ויוסי אליטוב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי )

יממה לאחר פסק הדין הדרמטי של בית המשפט העליון שפסל את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, מלכהן כשר, התארחו עורך חדשות 'בקהילה', יעקב ריבלין, ועורך העיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, לפאנל מיוחד באולפן 'כיכר השבת', בהגשת ישי כהן, וניתחו את משמעות החלטת שופטי העליון. צפו בפאנל המלא.

בפתח הדיון התייחסו הפרשנים להלם בש"ס אחרי החלטת בג"צ לפסול את דרעי בעילת 'השתק שיפוטי', מה שסוגר את הדלת מפני חזרתו של דרעי לשולחן המשמלה, גם במאצעות חקיקה עוקפת בג"צ וביטול עילת הסבירות.

לאחר מכן התייחסו אליטוב וריבלין לתוצאה של חקירות דרעי שלאחר כעשור התוצאה היחידה היא שהוא לא יוכל לכהן כשר, והאם לא מדובר בכלל בהישג של דרעי מול החשדות איתן נפתחה החקירה.

בהמשך הפאנל דן בטעויות של אריה דרעי ובטעות המרכזית שלאחר הדברים שאמר באולם בית המשפט ואחריות שלקח, בחר דרעי לכנס מסיבת עיתונאים ולתקוף את מערכת המשפט ולטעון כי אם לא היו קוריאם לו 'אריה מכלוף דרעי' - הרי שכלל לא היה מוגש כתב אישום.

ריבלין ואליטוב ניתחו את השלכות החלטת בג"צ והיום שאחרי בש"ס, מי ימונה לשר במקומו של דרעי בתיקים המרכזיים בפנים ובבריאות, האם ימונה בן משפחתו של דרעי ואולי מדובר בשובו של אריאל אטיאס לשולחן הממשלה?

לסיום התייחסו עורכי העיתונים לדימוי בין התנהלות דרעי בימים האחרונים ימי 'אני מאשים' בשנות ה-90, ואיזה אריה דרעי נקבל בשנים הקרובות?

צפו בפאנל המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר