המשפחה מרוסקת

משפחת ישראל מודה בדמעות: בלי עם ישראל לא נוכל לשרוד

עם ישראל נרתם לסייע ליתומיו של רבי אהרן ישראל, השקדן מבני ברק שהקדיש את חייו למען בני הנוער • סכום מכובד כבר נאסף בקרן שהוקמה למענם • "אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהיעד", אומרים קרובי המשפחה, "אבל ההתגייסות הזאת פשוט מחממת הלב, ומנחמת את המשפחה שמרגישה שהיא לא לבד בסיפור העצוב הזה" (חרדים)

"וא היה עמוד התווך לא רק של אשתו וילדיו, אלא של כל המשפחה מסביב" רבי אהרן ישראל ז"ל (צילום: באדיבות המצלם)

בני משפחתו של השקדן הבני ברקי רבי אהרן ישראל זצ"ל, לא יודעים את נפשם. "הרגשות מעורבים", אומר אחד מקרובי המשפחה.

"מצד אחד אנחנו עדיין באבל כבד מאוד. רבי אהרן היה אבא מיוחד במינו לילדיו, ובכלל לכל מי שהכיר אותו. היתה לו אישיות קורנת, והוא השתמש בה כדי לקרב בני נוער, לתמוך בהם ולהעלות אותם על דרך המלך, גם כשהגיעו רגעים קשים והם חשבו שדרכם בעולם הישיבות הגיעה לסיומה חלילה.

"למרות השקדנות המופלאה שלו, תמיד היה לו זמן לשמוע את הילדים שלו, לייעץ להם, לחבק אותם ולתת להם תעצומות נפש. כך גם לתלמידיו הרבים.

כדי לסייע לאלמנתו ויתומיו של הגאון רבי אהרן ישראל >>

"כשהוא נפטר, המשפחה איבדה את הבסיס המרכזי שעליו היא נשענה. הוא היה עמוד התווך לא רק של אשתו וילדיו, אלא של כל המשפחה מסביב, של כל מי שהכיר אותו.

"האבל כבד מאוד, אנחנו ממש לא יכולים להתנתק מההרגשה הנוראה הזאת שאיבדנו את מרכז הכובד של החיים שלנו.

"מצד שני, יש פה דבר מדהים. עם ישראל נרתם לסייע, למעלה מ-1,100 יהודים כבר תרמו לקרן העזרה והסיוע שהוקמה. זה לא דבר פשוט, וזה לא מובן מאליו. המצב הכלכלי עכשיו קשה מאוד, כולם מתמודדים על התייקרות המשכנתא ומחירי המזון המאמירים, לכולם קשה מאוד, ובכל זאת, יותר מאלף ומאה יהודים החליטו לקרוע עוד קצת מפת הלחם שלהם, ולתת ליתומים של רבי אהרן ישראל!

"מעבר לעצם התועלת הגשמית שיש בזה כי המשפחה באמת זקוקה מאוד לכסף הזה, יש כאן גם הרגשה של חלק מעם ישראל, אנחנו לא לבד, הילדים היתומים האלו לא נשארו זרוקים לבד, עם ישראל עוטף אותם בחיבוק של אהבה בשעתם הקשה, ומעניק להם תמיכה וסעד.

"אנחנו מודים על כך מכל הלב, זה באמת ראוי להערכה. כל מי שתרם וכל מי שיתרום, שתדעו לכם שאתם עושים מצווה ענקית, זה חסד שאי אפשר לתאר את חשיבותו הכפולה והמכופלת. אנחנו פשוט אסירי תודה על כך, ומברכים אתכם שהקדוש ברוך הוא יחזיר לכם בכפל כפליים, לא ישמע שוד ושבר בגבולכם, תזכו לאריכות ימים ושנים בבריאות איתנה, תזכו לנחת מהילדים ושתמיד תהיו מהנותנים ולא מהנצרכים חלילה".

כדי לסייע לאלמנתו ויתומיו של הגאון רבי אהרן ישראל >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר