שנתיים של בצורת

אחרי טוויטר: זה המהלך של פייסבוק לטובת דונלד טראמפ

הנשיא לשעבר של ארה"ב טראמפ, מתכוון לרוץ בבחירות הקרובות לנשיאות, ובשל כך הוא יצטרך כעת יותר מכל את הרשתות החברתיות. אחרי שטוויטר הסירו את החסימה שלו, כעת גם קבוצת מטא תסיר את החסימה (דיגיטל בעולם)

בני סולומון | כיכר השבת |
הנשיא לשעבר טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

שנתיים בלי רשתות חברתיות: לאחר שהפסיד בבחירות לנשיאות ארה"ב, נטען כי טראמפ עודד מחאה אלימה שכללה את ההסתערות הגדולה על הקפיטול. בעקבות האירועים הקשים טראמפ נחסם משימוש בכמעט כל רשת חברתית גדולה, כולל הרשת החברתית האהובה עליו - טוויטר.

ענקית הטכנולוגיה "מטא" - שרשתות פייסבוק ואינסטגרם שייכות אליה, הודיעה במהלך הלילה (חמישי) כי היא תשיב לפעילות את החשבונות של טראמפ ברשתות החברתיות שלה לפעולה.

"בשבועות הקרובים תוסר החסימה מחשבונותיו של הנשיא, להם מאות מיליוני עוקבים. החברה החליטה לבטל את החסימות לאחר שקבעה כי פחתה הסכנה לביטחון הציבור הנשקפת מכיוונו", נכתב בהודעת החברה.

כזכור רק לפני חודשיים, אילון מאסק, האדם העשיר ביותר בעולם והבעלים של 'טוויטר ו'טסלה', החזיר לפעילות את חשבון הטוויטר האישי של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ.

מאסק ערך סקר בעמוד הטוויטר האישי שלו באשר להחזרת טראמפ לרשת טוויטר לאחר שהושעה ממנה. מאסק כתב בטוויטר: "להחזיר את טראמפ לטוויטר?". למעלה מ-15 מיליון משתמשים השתתפו בסקר, 52% מהם בחרו לבטל את חסימת החשבון.

כידוע, הנשיא לשעבר מתכוון לרוץ שוב לנשיאות ארצות הברית והמהלך של החזרת הפעילות לרשתות החברתיות, תסייע לו במידה רבה להגיע לקהל תומכים גדול יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר