המשטרה חוקרת

אדם נשרף למוות ברכב שעלה באש בתעלה בצד הדרך

פרמדיק מד"א תיאר: "כשהגענו למקום ראינו בתעלה בצד הדרך רכב שעולה באש - התגלה ברכב אדם ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו" • בתאונה אחרת נהרג רוכב אופנוע (אקטואלי)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 102 כבאות והצלה לישראל מחוז דרום על רכב העולה באש על כביש 4 דרום סמוך לאשקלון.

צוותים של לוחמי אש מתחנת אשקלון הגיבו במהירות ובהגיעם למקום דיווחו כי הרכב נשרף כליל ויש גופת אדם בתוך הרכב.

לוחמי האש פעלו לכיבוי סופי של הרכב על מנת להוציא את הלכוד בבטחה. לוחמי האש פעלו בשיתוף פעולה עם המשטרה והוחלט להתעכב בחילוץ הגופה לפי החלטת המשטרה במקום.

פארמדיק מד"א ניסים קרליקר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בתעלה בצד הדרך רכב שעולה באש, המתנו עד שכיבו את הרכב וניתן היה להתקרב. לצערנו התגלה ברכב אדם ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

חוקרי המשטרה בוחנים את נסיבות התאונות, היו בזירה ואספו ראיות וממצאים. כלל כיווני החקירה נבדקים בשלב זה, כך נמסר מהמשטרה.

בתאונה נוספת רוכב אופנוע תושב בת ים בן 38, נהרג בתאונת דרכים בין רכב לאופנוע ברחוב הנביאים בעיר. צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

ממד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב הנביאים בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של רוכב האופנוע גבר בן 38.

פאראמדיק מד"א דרור בן רובי סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק של כ-30 מטר מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפגיעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר