לבקשת המשטרה

הפרקליטות אישרה: חקירה נגד עו"ד שאיים בשימוש בנשק

עורך הדין חודק שהתבטא בחריפות נגד הרפורמה המשפטית, ייחקר על ידי המשטרה - בהסכמת הפרקליטות. בדבריו התייחס לשימוש בנשק נגד "הפיכת ישראל לדיקטטורה" (חדשות)

(מאת Arielinson - נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=56206797)

הפרקליטות אישרה הבוקר (שישי) למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד עו''ד דוד חודק שאמר כי לא יהסס "להשתמש באש חיה נגד דיקטטורה" שתהיה בישראל אם רפורמת לוין תעבור.

המשטרה ביקשה לחקור את עורך הדין חודק בחשד להסתה לאלימות, בעקבות אמירתו השבוע בכנס לשכת עורכי הדין באילת כי לא יהסס להשתמש באש חיה "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה אחרת".

כזכור, עו"ד דוד חודק, מבכירי עורכי הדין בישראל, תקף בקיצוניות את הרפורמה המשפטית, ואמר: "אני לא אחיה בדיקטטורה, גם אם המשמעות תהיה להילחם בנשק".

"אני ‏לא מבין מאיפה בנימין נתניהו ויריב לוין לקוחים את האומץ בכלל להציע הצעה כזו.‏ החלטתי שאני לא אחיה יום אחד בדיקטטורה, ואם צריך להילחם על זה - אלחם. הממשלה לא מבינה לאיזה בוץ היא נכנסת. אנשים מוכנים ‏להילחם עם נשק וכולם מזדעזעים אם אתה אומר דבר כזה. אם אצטרך להגיע לשם ואם יגררו אותי ‏לשם זה מה שאעשה. אני לא אעזוב את הארץ ולא אחיה בדיקטטורה. הם הולכים על זה בכל הכוח ‏ואנחנו נתנגד לזה בכל הכוח, יהיה אשר יהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר