זעזע את המדינה

התקיפה המחרידה בגדרה • צפו ברגע בו נתפס הנבל הבדואי

המעשה המחריד בגדרה: המשטרה ממשיכה בחקירה ובוחנת את תנועותיו של החשוד בגדרה | כעת, המשטרה מפרסמת את תיעוד רגע התפיסה של הבדואי שעשה את המעשים הקשים באישה | צפו (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
מעצר החשוד הבדואי (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה ממשיכה גם בשעות אלו (ראשון) בחקירה מואצת של המקרה הקשה בגדרה - מעצרו של החשוד הוארך, לצד המשך בחינת הממצאים שנדגמו בזירה ומחוצה לה. בנוסף, אמצעי תיעוד שתפסו בלשי הימ"ר נבחנים, במטרה לבחון את תנועותיו של החשוד בעיר, טרם ביצוע העבירה החמורה.

המשטרה מפרסמת בשעה זו את התיעוד של תום המצוד ומעצר החשוד: "על מנת להעמיד דברים על דיוקם", כך נמסר מדוברות המשטרה.

כזכור, מוקדם יותר היום בבית משפט השלום בראשון לציון הוארך מעצרו של הצעיר הבדואי בן ה-22, החשוד בתקיפת האישה בגדרה לעיני ילדיה בסוף השבוע. בני משפחתו, שנעצרו אתמול יחד עמו, צפויים להשתחרר.

בכניסתו לאולם הדיונים הכחיש החשוד את המיוחס לו ואמר "זה לא אני". מחר צפוי שמו להיות מותר בפרסום, לבקש סנגורו שביקש לדחות את הפרסום למספר שעות על מנת שיוכל לערער.

לפי הדיווח ב-Ynet, נציג המשטרה תיאר במהלך הדיון את התקיפה האכזרית. "הפורץ נכנס לבית ותקף בברוטאליות את הקורבן לעיני ילדיה כשהם בוכים. הוא המשיך ואמר 'אם תמשיכי לצעוק ארצח אותם' באיומי סכין. הוא קשר אותה בידיה ורגליה וגם את עיניה בשלב מסוים".

לדברי הנציג, "יש לנו כבר ראיות לכאורה והמון פעולות לבצע. הגענו לחשוד באמצעות מצלמות אבטחה וראיות פורנזיות. המקרה הזה פגע בתחושת הביטחון של גדרה".

מחקירה ראשונית עולה כי לא הייתה היכרות מוקדמת בין החשוד ובין האישה המותקפת. ככל הנראה, כך החשד, הבדואי פרץ לביתה על מנת לפגוע בה, יתכן על רקע לאומני.

האירוע המזעזע התרחש ביום חמישי בלילה בגדרה, כאמור. אלמוני בעל מבטא ערבי, לפי עדויות השכנים, פרץ לביתה של תושבת העיר. הוא קשר את ידיה ורגליה, ותקף אותה באכזריות נוראית - לעיני בנה בן השנתיים.

האישה סיפרה בחקירתה במשטרה כי היא לא הצליחה לזהות את התוקף - מכיוון שזה קשר את עיניה. היא כן הצליחה לשמוע אותו מדבר במבטא ערבי: "לא יודעת אם הוא עשה את זה בכוונה או כדי להטעות אותי, אבל היה לו מבטא ערבי".

בבוקר, היא שלחה הודעה בקבוצת הוואטסאפ השכונתית: "פרצו לי הביתה, תקפו אותי לעיני הילדים. תיזהרו, תסגרו דלתות".

השכנה סיפרה לאתר וויינט: "היינו בהלם ובשוק שהיא כתבה את זה. זה מפחיד, אני מזועזעת. היא אלופה והיא דאגה רק לשלושת הילדים הקטנים שראו את אמא שלהם ברגעים קשים".

שכנה אחרת סיפרה שהאירוע התרחש בסביבות השעה 2:30 בלילה, ובשעה 3:18 ראו לדבריה גבר בורח מהבניין. שכן אחר הוסיף: "שמעתי רעש בשעה הזו, ואז בבוקר כשהיא כתבה בקבוצה שתקפו אותה הבנתי מה קרה".

שכנה נוספת סיפרה: "ראינו במצלמות בחור עם קפוצ'ון ומסכה שחורה על הפנים מקיש על לוח הקודים. הוא לא הצליח לפתוח את הדלת אז טיפס על פרגולה, עלה דרכה לקומה הראשונה והמשיך לטפס אל הקומה השנייה - שם כנראה החלון היה פתוח.

"האמא שמעה רעש והתעוררה וניסתה להתעמת איתו, אבל הוא השתלט עליה. שלושת הילדים שלה התעוררו גם, והיא אמרה לו שלא יעשה להם כלום ואפילו הציעה לו שייקח 2,000 שקל - ואז הוא עשה לה את מה שעשה תחת איומי סכין. היא כל הזמן פחדה על הילדים, שלא יפגע בהם".

השכנה ציינה כי הקורבן סיפרה שלחשוד היה מבטא ערבי. "אחרי שהוא סיים היא סיפרה שהוא שתה בירה שהייתה לה בבית. כמעט שעה הוא היה בבית שלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר