"התשובה לטרור"

נתניהו נטע עץ סמוך למקום הפיגוע בנווה יעקב | תיעוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו נטע עץ זית בנווה יעקב, בסמוך למקום הפיגוע, בירושלים, יחד עם המשפחות השכולות | "התשובה ההולמת לטרור היא להלום בטרור ולנטוע שורשים עמוק בארצנו" | תיעוד (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום וידאו: איתי בית-און / לע"מ, סאונד: בן פרץ / לע"מ | צילום תמונות: עמוס בן גרשום / לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש עיריית ירושלים משה ליאון נטעו הבוקר (שני) עץ זית, לרגל ט"ו בשבט, בשכונת נווה יעקב בירושלים - בסמוך למקום הפיגוע הנורא בו נרצחו שבעה בני אדם.

לאירוע הוזמנו משפחות הנרצחים בפיגוע, וכן שוטרים, חובשים, פרמדיקים ומתנדבי איחוד הצלה שנכחו בזירת הפיגוע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בטקס: "משפחות שכולות יקרות, אני יודע את הייסורים שאתם עוברים, לבנו אתכם. לבו של כל העם. העץ הזה הוא עץ חיים - הם באים לזרוע מוות ואנחנו נוטעים חיים. לפני ימים אחדים הם קטלו שבעה מיקירינו, והנה אנחנו, ימים אחדים לאחר מכן מעמיקים שורשים בארצנו.

"אנחנו יודעים שהתשובה ההולמת לטרור זה להלום בטרור ולהעמיק את השורשים באדמת המולדת. להלום בטרור אנו עושים. יום לאחר המקרה בו ניסתה חוליה של מרצחים לבצע רצח נוסף בצומת אלמוג במסעדה, לרצוח עשרות אזרחים ישראלים, והם נכשלו בדרך נס, והנה היום כוחות של צה"ל בשילוב השב"כ חיסלו חמישה מהמחבלים הללו, שניים מהם ניסו לבצע את הפיגוע בצומת אלמוג.

"התשובה ההולמת לטרור היא להלום בטרור ולנטוע שורשים עמוק בארצנו. זה מה שאנחנו עושים היום כאן בנווה יעקב, זה מה שאנחנו עושים בחלקים נרחבים של הארץ. לא עוצרים נטיעות, ממשיכים במלוא הקצב. הנה אתמול, ערב ט"ו בשבט, גם נטענו עץ נוסף, את היישוב חנון בעוטף עזה. זו התשובה שלנו וכך נמשיך.

"אני מחבק אתכם, משפחות יקרות. אנחנו נתגבר יחדיו. זכר יקיריכם לעולם יישאר עמכם, לעולם, וגם איתנו. אבל התשובה ההולמת למדינת ישראל היא התעמקותו של עם ישראל כאן בארצנו. יהי זכרם ברוך".

באירוע השתתפו גם השרה להגנת הסביבה עידית סילמן ושר החקלאות אבי דיכטר. וכן, מיקי כהן, מנהל מרחב ירושלים באיחוד הצלה ויוסי פולישוק ראש סניף נווה פסגה.

מיקי כהן, מנהל מרחב ירושלים באיחוד הצלה: "מתנדבי הארגון שהגיעו ראשונים לזירת הפיגוע והצילו חיים שלחו אותי היום לייצג אותם. נטיעה זוהי המשכיות, תמיד נמשיך ונפעל למען המטרה הנעלה של הצלת חיי אדם".

(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
(צילום: איחוד הצלה)
(צילום: איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר