פיגוע קשה בירושלים

ילד בן 6 וגבר בן 20 נרצחו בפיגוע; מחבל עלה עם רכבו לתחנה - ודרס

פיגוע דריסה קשה בתחנת האוטובוס האחרונה של שכונת רמות בירושלים, לעבר היציאה מהעיר. מחבל דרס עם רכבו אזרחים שהיו בתחנה ופצע כמה מהם, באורח אנוש וקשה. נקבע מותו של אחד הילדים ומבוגר אחד | המחבל נוטרל בירי של אזרח שהיה בזירה (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: איחוד הצלה)

פיגוע קשה הצהריים (שישי) בירושלים, בתחנת האוטובוס האחרונה של שכונת רמות, לעבר היציאה מהעיר. מחבל עלה רכבו על המדרכה ודרס את הממתינים בתחנה.

כתוצאה מהדריסה, נפצעו שישה בני אדם. בהם: 2 ילדים במצב אנוש תוך פעולות החייאה, 2 במצב קשה מחוסרי הכרה, 2 במצב בינוני.

בהמשך נקבע מותו של אחד הפצועים, ילד בן 6 בלבד בזירה. בבית החולים נקבע מותו של פצוע נוסף, בשנות העשרים לחייו.

המחבל נוטרל בירי של אזרחים חמושים שהיו בשטח, שמנעו מהמחבל להמשיך לפגע.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים סיוע ראשוני בזירת האירוע בסמוך לשכונת רמות בירושלים. אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מדווח מהזירה כי "מדובר ברכב שפגע בתחנת אוטובוס. החובשים כעת בהחייאה על ילד כבן 8. בן 27 במצב אנוש. ומעניקים סיוע לשלושה נפגעים נוספים שנפגעו מהרכב כששהו בתחנת האוטובוס. אמבולנסים של איחוד הצלה בזירה".

דובר מד"א, זכי הלר: בשעה 13:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על רכב שפגע במספר הולכי רגל בתחנת אוטובוס בשד' גולדה מאיר פינת בינימין מינץ, בשכונת רמות בירושלים. מדיווח ראשוני בלבד, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל כ- 6 נפגעים , בהם 2 ילדים במצב קשה.

חובשים ופראמדיקים של ארגון צוות הצלה ומד"א מעניקים ברגעים אלו טיפול למספר נפגעים בדרגות פציעה שונות ככה"נ כתוצאה מדריסה בציר גולדה מאיר סמוך לקבר שמואל הנביא בירושלים.

דוברות המשטרה: לפני זמן קצר התקבל דיווח על נהג רכב שפגע בתחנת אוטובוס בצומת רמות בירושלים. כתוצאה מהאירוע ישנם מספר פצועים במקום. החשוד נוטרל במקום וכוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום. פרטים נוספים ימסרו בהמשך".

• בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר