"מפגע בודד"

"שוטרים חתרו למגע - ונטרלו את המחבל בזמן קצר מאוד"

שניות לאחר פיגוע הדריסה בלש של היחידה המרכזית במחוז ירושלים שחלף עם רכבו הפרטי במקום בדרך לבני משפחתו, הבחין בפיגוע ויחד עם שוטר סיור נוסף מתחנת לב הבירה שהגיע למקום- הם חתרו למגע ונטרלו את המחבל בירי ממוקד (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה מפרסמת הצהריים (שישי) את סיכום הפיגוע, ומפרסמת תיעוד מחיסול המחבל ואת פעילות כוחות המשטרה בזירה.

היום בצהריים בסמוך לשעה 13:27, מחבל שנהג ברכב הגיע בנסיעה מהירה לצומת היציאה משכונת רמות בירושלים לכיוון גבעת זאב, דרס ופגע במספר אנשים שהמתינו בתחנת האוטובוס במקום בהם ילדים.

כתוצאה מפיגוע הדריסה, נרצחו 2 אזרחים ונפצעו עוד 5 נפגעים בדרגות פציעה שונות (עפ"י גורמי רפואה) בהם גם באורח קשה ואנוש.

שניות לאחר פיגוע הדריסה בלש של היחידה המרכזית במחוז ירושלים שחלף עם רכבו הפרטי במקום בדרך לבני משפחתו, הבחין בפיגוע ויחד עם שוטר סיור נוסף מתחנת לב הבירה שהגיע למקום- הם חתרו למגע ונטרלו את המחבל בירי ממוקד שבוצע לעברו בעת שהיה בתוך הרכב הדורס.

הירי על המחבל (דוברות המשטרה)

כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, החלו בטיפול מהיר בזירה שכלל בין היתר סיוע במאמצי פינוי הנפגעים, סגירת הזירה ואיסוף ממצאים לטובת חקירת הפיגוע.

מבירור זהות המחבל שנוטרל ע״י השוטרים עולה כי מדובר בתושב עיסאוויה בן 31.

בתום הערכת מצב שקיימו בזירה מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, הוטלה חקירת הפיגוע על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובתוך כך הוחלט על המשך הפעילות המבצעית הנדרשת.

מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי אמר בהערכת המצב שקיים בזירה: "מדובר בפיגוע דריסה קשה שהוביל לפגיעה בחיי אדם. שוטרים ממחוז ירושלים שחתרו למגע - נטרלו את המחבל בתוך זמן קצר מאוד. שוטרי משטרת ישראל נמצאים בחזית העשייה הביטחונית בימים אלו ובכלל, ואנחנו נמשיך להיאבק בטרור ובמחבלים באשר הם, בירושלים ובכל מקום אחר".

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ציין: "שוטרי המחוז חתרו למגע ונטרלו את המחבל, בהם שוטר שלא היה במשמרת. מדובר במפגע בודד שהשתמש ברכבו ככלי נשק נגד אזרחים תמימים ובהם ילדים. המאבק בטרור על כל גווניו ובמחבלים באשר הם ימשך ואנחנו נפעל בכל הכלים שברשותנו בכדי להמשיך להגן אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר